با موضوع برنامه ریزی و ارائه برنامه های اوقات فراغت جوانان

سی و نهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پارس آباد برگزار شد

۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۱:۲۴
کد خبر: ۸۴۵۰۲۶
سی و نهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پارس آباد برگزار شد
سی و نهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پارس آباد با موضوع برنامه ریزی و ارائه برنامه های ساماندهی اوقات فراغت جوانان برگزار شد.

به گزارش برنا، سی و نهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پارس آباد با موضوع برنامه ریزی و ارائه برنامه های ساماندهی اوقات فراغت جوانان صبح امروزبه ریاست علی علایی فرماندار شهرستان و نمایندگان دستگاههای عضو ستاد برگزار شد .

در این جلسه علی علایی فرماندار شهرستان با بیان اینکه امروز بحث غنی سازی اوقات فراغت جوانان از اهمیت خاصی برخوردار است، اظهار داشت: برنامه های اوقات فراغت باید با براساس نیازسنجحی ، علاقه مندی و مشارکت خانواده های آن در حوزه های مختلف برنامه ریزی شود.
علایی در ادامه افزود: اگر با برنامه ریزی خوب در زمینه اوقات فراغت بتوانیم یک ساعت جوان را از فضای مجازی دور کنیم و در محیط فرهنگی و ورزشی مشغول کنیم، موفق بوده ایم. گذران اوقات فراغت به عنوان یک امر اجتناب‌ ناپذیر به عنوان یک مسئله مهم و یک ارزش برای تمام افراد جامعه بویژه جوانان، مطرح است که تجربه نیز نشان داده است که برنامه هدایت‌شده برای گذران صحیح اوقات فراغت در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، بسیار مفید و موثر است.
در ادامه محبی سرپرست اداره ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه اجرای برنامه‌های اوقات فراغت باید هدفمند باشد گفت: برنامه هایی که برگزار می شود صرفاً فقط برای سپری کردن وقت جوانان نباشد، بلکه به مسائل تربیتی و اخلاقی هم توجه شود.
محبی در ادامه افزود: اداره ورز ش و جوانان امسال نیز در طرح اوقات فراغت با فعالیت در 40 رشته ورزشی ویژه آقایان و 16 رشته ورزشی بانوان در جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان گام موثری برخواهد داشت .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز