استاندار البرز:

مشی اعتدال را در انتصابات پیش گرفته ام

۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۴:۳۳
کد خبر: ۸۴۵۲۰۲
مشی اعتدال را در انتصابات پیش گرفته ام
استاندارالبرز گفت: بر اساس سیاست های دولت تدبیر و امید مشی اعتدال را در پیش گرفته ام و در انتصابات فارغ از گرایش ها و جناح بندی ها بدنبال بکارگیری نخبگانی هستم که بتوانند در مسیر اهداف رشد و توسعه البرز یاری گر ما باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا‌؛ شهبازی  با تاکید بر اینکه امسال برنامه ریزی در جهت تحقق اهداف شعار سال مبنی بر رونق تولید و برگزاری انتخابات باشکوه اسفند ماه از اهم برنامه های استان است، افزود: باید برنامه محور در راستای نیل به اهداف اقدام و عمل کنیم.

وی با اشاره به بیانات امیدبخش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نه جنگ می شود و نه مذاکره می کنیم، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با بیانات روشن گرانه، آینده نگری و تدابیر راهبردی، همواره نظام را از شرایط سخت و برهه های حساس عبور داده اند.

شهبازی خطاب به معاونین و مدیران استانداری، گفت: انتظار می رود تمامی کارگروه های تخصصی استان فعال شوند و برنامه عملیاتی خود برای تحقق شعار سال را ارائه دهند.

وی افزود: مدیران باید با تدابیری که اتخاذ می کنند، ضمن گره گشایی از مشکلات و موانع مردم با حفظ روحیه خودباوری و مثبت اندیشی، امید و نشاط را در جامعه رواج دهند.

استاندار البرز اضافه کرد: معاونین و مدیران کل استانداری باید با بازدیدهای هدفمند و پیگیری روند تحقق وعده های دولت تا حصول اعتماد و رضایت مردم پای کار باشند چراکه بطن جامعه با مشاهده اقدامات و به ثمر رسیدن اهداف نظام به امید و همدلی می رسد.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران باید برای تحقق شعار سال برنامه های خود را اعلام کنند، گفت: فرمانداران باید در محل خدمت خود حضور جدی و محسوس داشته باشند و بویژه در مواقع بحران و بروز چالش ها مردم شاهد تلاش های آنها در شهرستان ها باشند.

شهبازی با بیان اینکه باید برای خدمت به مردم برنامه ریزی داشته باشیم، افزود: رشد و توسعه همه جانبه استان در گرو همگرایی، تعامل، اتحاد و انسجام است تا حرکت منظمی برای رسیدن به اهداف با کار گروهی شکل گیرد.

وی ضمن اشاره به انتصابات استان گفت: بر اساس سیاست های دولت تدبیر و امید مشی اعتدال را در پیش گرفته ام و در انتصابات فارغ از گرایش ها و جناح بندی ها بدنبال بکارگیری نخبگانی هستم که بتوانند در مسیر اهداف رشد و توسعه البرز یاری گر ما باشند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه گوش ما برای نقدها باز است و با برخورد امنیتی دهان کسی را نمی بندیم، افزود: در قضاوت ها و نقدها باید اخلاق مدار باشیم و براساس آموزه های دینی و شرعی، حفظ آبروی افراد را در نظر بگیریم.

وی بر ضرورت ابهام زدایی و بیان حقایق به افکار عمومی تاکید کرد و ادامه داد: برای تنویر افکار عمومی باید تولید محتوا برگرفته از حقایق را داشته باشیم که در این راستا تشکیل جلسات منظم شورای اطلاع رسانی مورد تاکید است.

شهبازی گفت: با عقیده راسخ به کارگروهی، تفویض اختیار به معاونین، فرمانداران و مدیران کل را داشته ام و در مقابل نیز با نظارت دقیق بر امور محوله، انتظار بهترین و مطلوب ترین برنامه ریزی ها و اقدامات را از آنها دارم.

وی افزود: از معاون هماهنگی امور عمرانی نیز انتظار می رود که نسبت به بررسی وضعیت شهرهای استان و نظارت بر روند پروژه های آنها اهتمام ویژه ای داشته باشد.

استاندار البرز با اشاره به برگزاری انتخابات در اسفند ماه 98 خاطرنشان کرد: جلسات ستاد انتخابات باید هر هفته تشکیل شود.

وی در پایان گفت: باید این هنر را داشته باشیم که با وجود اختلاف نظرها به گفتمانی مشترک برای عمران و آبادانی استان برسیم بنابراین بدور از امور فرسایشی که در نتیجه پرداختن به حواشی حاصل می شود، به توسعه همه جانبه البرز می پردازیم.

 

 

نظر شما