تمرینات تیم فوتسال مقاومت البرز با رویکرد جدید و با حمایت مسئولین استانی آغاز خواهد شد

۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۲:۴۸
کد خبر: ۸۴۵۲۰۵
تمرینات تیم فوتسال مقاومت البرز با رویکرد جدید و با حمایت مسئولین استانی آغاز خواهد شد
با تصویب هیئت مدیره و با رعایت ابلاغیه جدید ستاد کل و سازمان بسیج مستضعفین ، تمرینات تیم فوتسال مقاومت البرز با رویکرد جدید و با حمایت مسئولین استانی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ با تصویب هیات مدیره و با رعایت ابلاغیه جدید ستاد کل و سازمان بسیج مستضعفین تمرینات تیم فوتسال مقاومت البرز با رویکرد جدید و با حمایت مسئولین استانی و شورای اسلامی و شهرداری کرج از شنبه ۲۰ اردبیهشت برای حضور مقتدرانه در لیگ برتر فوتسال آغاز خواهد شد .

در جلسه هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت البرز با حضور حجت بحیرایی رییس هیات مدیره ، دکتر محمد جواد کولیوند نائب رئیس هیات مدیره و نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ، غلامرضا رضوانی عضو هیات مدیره ، رحیم اسفندیاری عضو هیات مدیره و مدیر عامل ، حسین بحیرایی مشاور مدیر عامل ، منصور بیک وردی ریاست هیات مدیره و رییس کمیته فنی باشگاه مقاومت در دفتر دکتر کولیوند نماینده مردم و رییس کمیسیون شورها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی برگزار شد . در این جلسه ضمن بررسی ابعاد مختلف ابلاغیه های صادره از سوی ستاد کل سپاه در خصوص ممنوعیت استفاده از سرباز قهرمان در تیم مورد بررسی اعضا قرار گرفت .

اعضا ضمن احترام و ضرورت اجرای دستورات مافوق و ابلاغیه سپاه اعلام داشتند که این تیم یکی از سرمایه های مهم فرهنگی استان است که سالیان سال طول کشیده به این شرایط برسد و در صورت عدم در اختیار گذاشتن سرباز قهرمان تیم بصورت آزاد و با حمایت نمایندگان مجلس ، استانداری ، شهرداری و شورای اسلامی کرج و اداره کل ورزش و جوانان کار خود را ادمه خواهد داد.

در این خصوص دکتر کولیوند نائب رئیس هیئت مدیره باشگاه مقاومت البرز گفت ، هم قانون برای حمایت از این تیم دستمان را باز گذاشته و هم قانون انتقال و خروج از این استان را منع کرده ، پس دلایل کافی برای حمایت همه جانبه برای این سرمایه استان به مسائل سیاسی ، امنیتی و اجتماعی البرز وجود دارد .

سپس مقرر شد که هیئت رئیسه شورای شهر و شهردار کرج ، دکتر کولیوند ، اعضای هیئت مدیره باشگاه در جلسه روز شنبه با سردار دکتر مولایی فرمانده سپاه البرز و رییس هیات امنای این باشگاه نحوه حضور و تعامل برای پشتیبانی از این تیم را مشخص کنند .

در نهایت بیک وردی رییس هیات فوتبال استان البرز ضمن اعلام اینکه خروج این تیم از استان منع قانونی دارد حمایت همه جانبه خود را از این باشگاه اعلام کرد .

شایان ذکر است مقرر شد تکلیف بازیکنان قهرمانی که در حال حاضر بعنوان سرباز با باشگاه مقاومت قرارداد دارند و مدت سربازی آنها نیز باقی مانده با استعلام از ستاد کل مشخص شود و در صورت مثبت بودن پاسخ تا انتهای سربازی خود در اختیار این تیم برای مسابقات ۹۸ قرار بگیرند و مقرر شد فعلا این عزیران در تمرینات حضور یابند تا تکلیف مشخص گردد .

قبل تر ، سردار دکتر مولایی فرمانده سپاه ، دکتر شهبازی استاندار البرز و دکتر زارع ریاست شورای اسلامی ، دکتر کمالیزاده شهردار کلانشهر کرج ، دکتر غفرانی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز از حمایت همه جانبه از این تیم اعلام آمادگی کرده بودند تا این ظرفیت عظیم ورزشی با تماشاگران و هوادران متعدد خود بار دیگر و پیش از پیش بتواند برای استان افتخار آفرینی کند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز