مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان خبرداد؛

پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در بافت فرسوده قزوین

۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۴:۲۲
کد خبر: ۸۴۵۴۵۰
پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در بافت فرسوده قزوین
مهدیه سادات میرناصری از آغاز پرداخت تسهیلات با شرایط جدید برای ساخت مسکن در بافت فرسوده در استان قزوین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مهدیه سادات میرناصری مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان استان قزوین با اعلام این خبر گفت: متقاضیان استفاده از این تسهیلات می توانند جهت آگاهی از واقع شدن ملک خود در محدوده بافت فرسوده به  شهرداری های مناطق خود مراجعه و پس از اطمینان  از واقع بودن ملک خود در این محدوده نسبت به اخذ پروانه ساخت اقدام نمایند.

وی افزود: پس از انجام عملیات ثبت نام توسط این شرکت متقاضیان از طریق اداره کل راه و شهرسازی به بانک مسکن (بانک عامل) جهت اخذ این تسهیلات معرفی خواهند شد.

میرناصری خاطر نشان کرد: برای دوران مشارکت در ساخت سازنده مبلغ 400 میلیون ریال تسهیلات با نرخ 9 درصد دریافت خواهد کرد و پس از پایان این دوره 50 درصد این مبلغ قابل فروش اقساطی و انتقال به خریداران و استفاده کنندگان این تسهیلات با نرخ 18 در صد خواهد بود.

مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان استان قزوین در ادامه گفت: در سال گذشته 55 متقاضی برای ساخت 231 واحد مسکونی در بافت فرسوده برای اخذ تسهیلات که از طریق این شرکت اقدام به ثبت نام کرده بودند به بانک عامل معرفی شدند که از این تعداد متقاضی 49نفر برای ساخت 184واحد مسکونی موفق به عقد قرارداد دریافت تسهیلاتی به ارزش 73 میلیارد ریال با بانک عامل شدند و مابقی متقاضیان نیز در حال طی مراحل اداری جهت دریافت این تسهیلات هستند.

وی در پایان افزود: متقاضیان ساخت مسکن در بافت فرسوده برای اطلاع از شرایط و نحوه پرداخت این تسهیلات می توانند به سایت اطلاع رسانی این شرکت به نشانی www.maskansazan_qazvin.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 33230014 سامانه اطلاع رسانی ما تماس حاصل نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز