استاندار قزوین:

روش هاى نوین برای مقابله با مواد مخدر اجرا شود

۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۸:۵۴
کد خبر: ۸۴۵۵۰۸
روش هاى نوین برای مقابله با مواد مخدر اجرا شود
زاهدی گفت: باید نگاه جدیدی در مبارزه با مواد مخدر داشته باشیم تا نتیجه بخش باشد و در این میان از رسانه‌ها انتظار داریم در آگاهی بخشی مشارکت بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که ظهر دوشنبه در استانداری برگزار شد اظهار داشت: در طول سال اعتبارات زیادی برای مبارزه هزینه می‌شود و در این مسیر هم در کنار هزینه‌های سنگین افراد زیادی هم شهید و مجروح می‌شوند و شاید تنها کشوری هستیم که در این زمینه عزم جدی داریم.

وی بیان کرد: ترانزیت مواد مخدر از جاده‌های کشور آسیب‌های زیادی به ما زده و در شرایطی که می‌توانستیم با موافقت در عبور ترانزیت مواد خود را از آسیب‌های کمتری برخوردار کنیم اما راضی نشدیم دیگر انسان‌های سایر کشورها دچار مشکل شویند.

استاندار قزوین بیان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی ما در مبارزه جدی بودیم و نگذاشتیم کشورمان محل عبور آسان مواد مخدر باشد و با این کار از ورود حجم زیادی از مواد مخدر به کشورهای اروپایی و آسیایی جلوگیری کردیم.

زاهدی تصریح کرد: رابطه خرید و فروش مواد و اعتیاد تنگاتنگ است و تا مواد وجود دارد باید مبارزه ما همزمان باشد اما برای موفقیت در کار نیازمند استفاده از روش‌های نوین و جدید هستیم چون شیوه ترانزیت و توزیع و تولید هم فرق کرده است.

استاندار قزوین اظهار داشت: باید نگاه جدیدی در مبارزه با مواد مخدر داشته باشیم تا نتیجه بخش باشد و جامعه مصون بماند که در این میان از رسانه‌ها انتظار داریم در آگاهی بخشی مشارکت بیشتری داشته باشند زیرا ریشه بسیاری از آسیب‌ها مواد مخدر و اعتیاد است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز