مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل:

۲۹ آزمایشگاه بخش خصوصی در اردبیل تایید صلاحیت شدند

۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۳:۵۸
کد خبر: ۸۴۵۶۳۸
۲۹ آزمایشگاه بخش خصوصی در اردبیل تایید صلاحیت شدند
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل اعلام کرد: در راستای کوچک سازی دولت ۲۹ آزمایشگاه تایید صلاحیت شده بخش خصوصی با اداره کل استاندارد استان همکاری دارند.

به گزارش برنا، هاشم علایی، مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل گفت: این آزمایشگاه‌ها در راستای نظارت و کنترل کالا‌ها و خدمات و در زمینه‌های مختلف مواد غذایی، اندازه شناسی قانونی، مصالح ساختمانی، کالیبراسیون، آزمون هیدرواستاتیک مخازن سی. ان. جی، صنایع سلولزی و پلیمری فعالیت دارند.

وی با اشاره به ارائه گواهینامه تایید صلاحیت توسط اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان به این آزمایشگاه‌ها افزود: با حمایت از فعالیت بخش خصوصی و تایید صلاحیت و راه اندازی آزمایشگاه‌های همکار، تعداد ۱۱۶ نفر از تحصیل کردگان دانشگاهی در این ۲۹ آزمایشگاه مشغول به کار شده اند.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه‌های همکار دارای اعتبار یک ساله و ۲ ساله است و پس از اتمام مدت اعتبار پروانه تایید صلاحیت، برای تمدید صلاحیت آن‌ها اقدام می‌شود.

گفتنی است؛ ۳۱۲ واحد تولیدی با ۶۹۷ فرآورده و محصول در زمینه تولید مصالح ساختمانی، صنایع غذایی و کشاورزی، صنایع شیمیایی، مکانیک فلزشناسی، بسته بندی و سلولزی، انگ فلزات گرانبها، برق، نساجی و مهندسی پزشکی در استان اردبیل زیر پوشش اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی قرار دارد.

 

نظر شما