قصرشیرین و گیلانغرب صاحب نخلستان می شوند/ طرح گرمسیری در توسعه کشاورزی و باغداری کرمانشاه نقش اساسی دارد

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۸:۰۹
کد خبر: ۸۴۵۸۹۸
قصرشیرین و گیلانغرب صاحب نخلستان می شوند/  طرح گرمسیری در توسعه کشاورزی و باغداری کرمانشاه نقش اساسی دارد
اجرای طرح احداث نخلستان در شهرستان های قصرشیرین و گیلانغرب با کمک سرمایه گذاران داخلی و سرمایه گذارانی از کشور روسیه صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه در جلسه هماهنگی دستگاه های اجرایی مرتبط با طرح سرمایه گذاری ایجاد بزرگترین نخلستان منطقه در استانداری گفت: اشتغالزایی بسیار خوبی در این طرح پیش بینی شده که می تواند باعث تحول جدی در تولید خرما شود. اهتمام جدی تیم مدیریتی استان با راهبری استاندار در خصوص جذب و حمایت از سرمایه گذاری، منجر به حضور سرمایه گذاران در زمینه های مختلفی در استان شده و این می تواند در رشد اشتغال و کاهش بیکاری در استان بسیار موثر باشد.

حاتمی گفت: طرح گرمسیری می تواند در توسعه کشاورزی و باغداری استان نقش اساسی داشته باشد و ما باید بتوانیم از این ظرفیت بیشترین استفاده را ببریم. به همین ‌منظور 10 هزار هکتار از اراضی واقع در محدوده طرح گرمسیری به اجرای طرح های توسعه ای اختصاص داده شده که بخشی از آن برای توسعه فعالیت عشایر اختصاص داده می شود که هم بتوانیم در اسکان دائم عشایر کمک کنیم و هم آنها بتوانند در توسعه امور خود مشارکت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز