معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان:

بیش از دو هزار مددجوی کردستانی از تسهیلات نظام وظیفه بهره بردند

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۷:۱۲:۴۹
کد خبر: ۸۴۵۹۴۱
بیش از دو هزار مددجوی کردستانی از تسهیلات نظام وظیفه بهره بردند
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان گفت: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کردستان از بهره مندی ۲۲۰۰ فرزند مددجو از معافیت و کاهش جریمه‌های خدمت سربازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ فرهاد کاظمی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان عنوان کرد: بهره گیری از تسهیلات نظام وظیفه همچون معافیت کفالت، کاهش تعرفه و هزینه معافیت و انتقالی محل خدمت سربازی یکی از امتیازهایی است که برای فرزندان مشمول خانواده های تحت حمایت فراهم شده است.

وی ضمن اشاره به اینکه از طریق این تسهیلات ۱۷۰ نفر از فرزندان خانواده های تحت حمایت در سال ۹۷ از معافیت کفالت برخوردار شدند، افزود: همچنین ۱۸۰۰ نفر دیگر از مشمولین غایب و فرزندان مددجویان از تخفیف ۷۰ درصدی در پرداخت جریمه غیبت و معافیت از خدمت و ۲۳۰ نفر هم از تسهیلات انتقالی از محل خدمت به شهر خود بهره مند شدند.

کاظمی با بیان اینکه معافیت کفالت برای فرزندان مددجویان از سه طریق امکان پذیر است، گفت: مشمولی که پدرش فوت شده و غیبت خدمتی نداشته باشد، فرزند مددجویی که به دلیل طلاق، با مادرش زندگی می کند و سه سال از طلاق و دو سال از تاریخ تحت حمایت قرار گرفتن توسط کمیته امداد گذشته باشد و مشمولین تک فرزند پسر که سه خواهر دارند از روش های معافیت کفالت برای فرزندان مددجویان کمیته امداد است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان گفت: این نهاد بعد از تشکیل پرونده برای کسانی که شرایط بهره مندی از معافیت سربازی را دارند جهت پیگیری های بعدی این افراد را به سازمان وظیفه عمومی معرفی می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز