خانه کاراته شهرستان قوچان افتتاح شد

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۰:۵۲:۱۸
کد خبر: ۸۴۵۹۴۴
خانه کاراته شهرستان قوچان افتتاح شد
دومین خانه کاراته استان خراسان رضوی با حضور رئیس، نایب‌رئیس و دبیر هیئت کاراته استان، فرماندار قوچان و معاونین فرماندار، ریاست اداره ورزش و جوانان قوچان، شهردار باجگیران، اعضا شورا شهر قوچان و جمعی دیگر از مسئولین استان و شهرستان و با همکاری اداره ورزش و جوانان و پارلمان مشورتی جوانان شهرستان قوچان در سالن ورزشی صحرائی قوچان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قوچان؛ دومین خانه کاراته استان خراسان رضوی با حضور رئیس، نایب‌رئیس و دبیر هیئت کاراته استان، فرماندار قوچان و معاونین فرماندار، ریاست اداره ورزش و جوانان قوچان، شهردار باجگیران، اعضا شورا شهر قوچان و جمعی دیگر از مسئولین استان و شهرستان و با همکاری اداره ورزش و جوانان و پارلمان مشورتی جوانان شهرستان قوچان در سالن ورزشی صحرائی قوچان به بهره‌برداری رسید.

اسماعیل حاجی‌آبادی رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان در گفتگو با خبرنگار برنا در با تأکید بر اهمیت ایجاد و گسترش زیرساخت‌های ورزشی و تجهیز سالن‌های اختصاصی رشته‌های ورزشی، بیان کرد: خانه کاراته شهرستان قوچان با زیربنای 120 مترمربع و با هزینه بهسازی و تعمیرات 15 میلیون تومان برای ورزشکاران محیا شده که در هر سئانس 30 نفر می‌توانند در این سالن به ورزش بپردازند.

جواد صیامی رئیس هیئت کاراته شهرستان قوچان نیز بابیان اینکه در حال حاضر 500 نفر کاراته‌کار سازمان‌یافته خانم و آقا در قوچان فعالیت دارند، عنوان کرد: خانه کاراته از نیازهای اساسی کاراته‌کارهای این شهرستان بود که با افتتاح آن ورزشکاران این رشته مکانی اختصاصی برای تمرینات و مسابقات خود خواهند داشت.

شایان‌ذکر است؛ این مراسم با حضور بسیاری از خانواده کاراته شهرستان قوچان برگزار و از رزمی‌کاران مدال‌آور و پیشکسوتان ورزش کاراته شهرستان قوچان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 همچنین در این مراسم هیئت‌رئیسه هیئت کاراته قوچان و دبیران کمیته‌های این هیئت نیز معرفی شدند.

خبرنگار: سهیلا چترآبگون

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز