مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان خبر داد:

تهیه مستند از زندگینامه ۳۲۰ بانوی رزمنده گلستانی

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۵:۰۰
کد خبر: ۸۴۶۱۱۵
تهیه مستند از زندگینامه ۳۲۰ بانوی رزمنده گلستانی
الهه غیناقی از تهیه مستندی از زندگینامه 320 بانوی رزمنده گلستانی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در قالب کتابچه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ الهه غیناقی امروز در نخستین جلسه کمیته بانوان در خصوص دفاع مقدس نشست کمیته بانوان از برگزاری برنامه های مختلف به ‎مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد و اظهار کرد: درصدد هستیم برنامه‎های سوم خرداد به همت ادارات و ارگان‎های مختلف به طور متمرکز در سراسر استان برگزار شود.

وی در ادامه گفت:  امیدواریم از طریق این برنامه‎ها بتوانیم جایگاه شهدا و رزمندگان در انقلاب  اسلامی را آن طور که شایسته است به جامعه نشان دهیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان به برنامه هایی که به مناسبت سوم خرداد برگزار خواهد شد اشاره کرد و افزود: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و تجلیل از آنها، غبارروبی مزار شهدا و همچنین برپایی نمایشگاه عکس شهدا، جانبازان و ایثارگران برای گرامیداشت سوم خرداد با هدف آشنایی و شناخت تمامی آحاد ملت از رشادت‌ها و ایثار مدافعان خرمشهر، از جمله برنامه های این ایام است.

وی از تهیه مستندی از زندگینامه 320 بانوی رزمنده گلستانی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در قالب کتابچه خبر داد و افزود: در این راستا کارگروهی در امور بانوان و خانواده استانداری گلستان تشکیل شده که در آن از خانواده‎های ایثارگران درخواست می‎شود در این کارگروه حضور یابند تا براساس نظرات و ایده‎های آنها برنامه‎های مختلفی برگزار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز