رییس شورای شهر خوی:

استقرار سامانه های الکترونیکی شهرداری خوی در جلسه علنی شورای شهر بررسی شد

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۹:۳۵:۳۹
کد خبر: ۸۴۶۳۲۳
استقرار سامانه های الکترونیکی شهرداری خوی در جلسه علنی شورای شهر بررسی شد
رییس شورای شهر خوی از بررسی استقرار سامانه های الکترونیکی شهرداری خوی در جلسه شورای اسلامی شهر خوی خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مجید مقدم رئیس شورای شهر خوی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی عبادات برای اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، ماهی برای تزکیه، رسیدن به آرامش قلبی انسانهاست و تلاش های خدمت گذاران مردم در تحقق رضایتمندی آنها رنگی دیگر و حس معنوی وضف  ناپذیری دارد. 

مجید مقدم افزود: ارائه خدمات شهرداری بصورت الکترونیکی از سیاست گذاریهای مهمی است که می تواند گام مهمی در روند رسیدن به شهر هوشمند باشد. 

وی اضافه کرد: در سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر خوی طی سال جاری، استقرار سامانه های الکترونیکی شهرداری خوی با حضور شهردار خوی و کارشناسان فن آوری و اطلاعات شهرداری  مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

رییس شورای شهر خوی افزود: ارائه خدمات الکترونیکی، افزایش سرعت ارائه خدمات برای شهروندان، شفاف سازی و دسترسی به اطلاعات  بخش های مختلف شهرداری و گام برداشتن در مسیر شهر هوشمند از سیاست گذاریهای شورای شهر و شهرداری بوده و می توان گفت از مهمترین دستاوردهای این دوره با تلاش مجموعه شهرداری در تحقق این هدف ارزشمند است. 

وی تاکید کرد: توسعه زیرساخت های نرم افزاری موجب افزایش رضایتمندی شهروندان بوده و هوشمند سازی کلیه محاسبات و پرداختیهای شهروندان، امکان افزایش نظارت، دسترسی به اطلاعات املاک، ایجاد سامانه الکترونیکی شهروندان برای کاهش مراجعات حضوری شهروندان به شهرداری، کاهش زمان پاسخگویی و امکان دسترسی شهروندان به بخش های مختلف شهرداری با تنوع خدماتی قابل ارائه  بر مبنای توسعه زیرساخت های نرم افزاری و سامانه های هوشمند شهرداری امکان پذیر می شود. 

مقدم افزود: امکان راه اندازی سیستم جامع گردشگری مجازی خوی نیز با ویژگی شهرنمای سامانه هوشمند شهرداری ممکن می شود و پس از استقرار سامانه های هوشمند شهرداری، گام های خوبی در این حوزه بویژه در معرفی جاذبه های گردشگری خوی برداشته می شود.

نظر شما