مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان:

ورزش کردستان نیازمند حمایت واحد های تولیدی است

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۰:۰۳
کد خبر: ۸۴۶۳۳۳
ورزش کردستان نیازمند حمایت واحد های تولیدی است
مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: ورزش کردستان نیازمند حمایت واحدهای تولیدی است که در استان فعالیت دارند تا بتوانیم در لیگ های کشوری حضوری موفق داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حامد جولائی روز سه شنبه در نشست واحد های تولیدی استان با استاندار کردستان در سنندج گفت: کردستان در رشته های انفرادی توانسته در سطح کشور خوش بدرخشد و در رشته های تیمی نیز با توجه به وجود مشکلات مالی توانسته است نتایج خوبی بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد: تاکنون توانسته ایم با استفاده از ظرفیت های بخش دولتی، ورزش کردستان را در مسیر رشد و توسعه قرار دهیم اما منابع دولتی محدود است و نمی توان تنها با اتکا به این اعتبارات حوزه گسترده ورزش را اداره کرد.

 او همچنین به اهمیت حامیان مالی در بخش ورزش های تیمی و حرفه ای اشاه کرد و گفت: ورزش کردستان نیازمند حمایت واحدهای تولیدی است که در استان فعالیت دارند تا بتوانیم در لیگ های کشوری حضوری موفق داشته باشیم.

جولائی در ادامه به موفقیت های تیم های بسکتبال، والیبال و هندبال کردستان در سال های گذشته و حضور جمعیت زیادی از تماشاگران در این بازی ها اشاره کرد و افزود: وجود تیم های کردستانی در لیگ های کشوری می تواند موجب شادابی جامعه ورزش و جوانان کردستان شود.

جولائی در پایان گفت: با دستور استاندار کردستان در آینده نزدیک جلسه ای در راستای نحوه کمک های مالی واحدهای تولیدی کردستان تشکیل خواهد شد و سهم و مسیرهای حمایت واحدهای صنعتی به صورت شفاف مشخص می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز