رئیس‌کل دادگستری لرستان:

برخورد با کسانی که به واسطه تبلیغات رسانه‌ای فضای دروغین ایجاد می کنند/اتاق بازرگانی تکیه گاهی برای فعالان اقتصادی است/لزوم تهیه لیست واحدهای تولیدی خسارت دیده از سیلاب

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۶:۲۰
کد خبر: ۸۴۶۴۶۵
برخورد  با کسانی که به واسطه تبلیغات رسانه‌ای فضای دروغین ایجاد می کنند/اتاق بازرگانی تکیه گاهی برای فعالان اقتصادی است/لزوم تهیه  لیست واحدهای تولیدی خسارت دیده از سیلاب
"جعفر بدری" برلزوم برخورد با کسانی که به واسطه تبلیغات رسانه‌ای فضای دروغین ایجاد می نمایند تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ بدری در ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان با بیان این مطلب ،اظهار کرد:  از اقدامات خوب اتاق بازرگانی و سلاحوزری رییس این مجموعه  که مشکلات را رصد می‌کنند و تکیه گاهی برای فعالان اقتصادی هستند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

او افزود: در برگزاری جلسات ستاد اجرایی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته است و پیشبرد کار در این زمینه‌ها بسیار خوب پیش رفته است.

بدری   تصریح کرد:  برخی مسائل به دستورالعمل‌های کشوری برمی گردد که کار را مشکل کرده است، وآنچه در اختیار ماست این است که مدیریت و پشتیبانی کنیم تا موانع برداشته شود. بنگاه‌هایی که مشکلات مالی و اختلافات ملکی دارند یا ناهماهنگی‌ها را برطرف کنیم. سال رونق تولید برای همین است که دستگاه‌ها از بخش تولید پشتیبانی کنند.

او خاطر نشان کرد:  بانک‌ها ملاحضات را در نظر بگیرند و عجله‌ای برای وصول مطالبات خود نداشته باشند، الان در شرایط حصار اقتصادی هستیم.

بدری یادآورشد: نشانه‌هایی می‌بینم که برخی افراد بومی در همین استان به واسطه مسائل شخصی یا منفعت طلبی، تلاش می‌کنند تا با کار شکنی کاری به نفع استان انجام نشود.

او ادامه داد:  امروز استان دارد معرفی می‌شود و جایگاهی پیدا می‌کند که سرمایه گذار بیاید و رونق کار و تولید ایجاد شودلذا  نباید جریان‌های سیاسی یا دعوای جناحی یا اختلاف شخصی در کار خللی ایجاد کنند.

بدری  بعضی اقدامات مسئولان اجرایی را مصداق بارز اخلال درامنیت دانست و گفت:  اگر لازم باشد برای آنها پرونده تشکیل می‌دهیم.

به گفته رییس دادگستری لرستان با کسی که بخواهد مردم را تحریک کند یا فضای دروغین ایجاد کند یا در فضای تبلیغات رسانه‌ای کاری کند که فعالیت واحدهای تولیدی را مختل کند؛ برخوردخواهیم کرد. اگر در کار کسانی که از بخش تولید حمایت و پشتیبانی می‌کنند اخلال ایجاد کنند برخورد خواهیم کرد. اینکه به واسطه مسائل سیاسی کسی بیاید فضاسازی کند درست نیست.

 او تاکید کرد: وقتی می‌بینید استان مشکلات اقتصادی عدیده‌ای دارد و جوانان این دیار به خاطر همین مشکلات مهاجرت می‌کنند، باید به رونق اقتصادی کمک کرد نه اینکه کارشکنی انجام داد‌.

بدری در ادامه خواستار تهیه  لیست واحدهای تولیدی خسارت دیده از سیلاب شد و افزود: در مورد مناطق سیل زده، برخی بازدیدهایی که رفته‌ایم مسائل را مشاهده کرده‌ایم دولت وعده‌هایی که داده هم در حد دستورالعمل است که اجرا نشده است در رابطه با واحدهای خسارت دیده از دادستان می‌خواهم لیست تهیه کنید و به دستگاه‌ها ابلاغ کنید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز