رئیس خانه جوان شهرستان سنندج:

۴۰۰ جوان جذب خانه جوانان سنندج شده اند

۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۳:۴۳:۳۳
کد خبر: ۸۴۶۵۱۶
۴۰۰ جوان جذب خانه جوانان سنندج شده اند
رئیس خانه جوانان شهرستان سنندج گفت: در اندک مدت فعالیت خانه جوانان سنندج توانسته ایم 400 جوان را جذب و خوشبختانه با استقبال چشمگیری مواجهه بودیم.

شادی مولانی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان در خصوص خانه جوان سنندج گفت: از ملزومات کلان برای هر سازمان مردم نهاد داشتن محلی برای برگزاری جلسات هماهنگی، امور اداری و تعامل بیشتر بین جوانان و مسئولان است که خانه جوانان مکانی برای برآورده شدن این اهداف است.

رئیس خانه جوانان سنندج عنوان کرد:  خانه جوانان شهرستان سنندج به صورت رسمی فعالیت خود را از تاریخ 18 فروردین سال جاری شروع کرد و براساس چارت و دستورالعمل سازمانی سه باشگاه مدیران جوان، پیشگامان جوان و سمن های جوان در آن مشغول به کار هستند.

او افزود: باشگاه مدیران جوان با مدیران جوان دستگاه ها یا افرادی که حوزه کاری آنان با جوانان است ارتباط می گیرند و جلسات و نشست ها هم اندیشی را به صورت مدائم برگزار می کنند که در نهایت مطالبات جوانان را به به مدیران مرتبط می رسانند.

مولانی گفت: باشگاه پیشگامان جوان مسئول شناسایی جوانان توانمند و مستعد است که در کمک رساندن به اهداف جوانان در حوزه ی کارآفرینی و اشتغال زایی فعالیت دارند.

مدیر خانه جوانان سنندج اظهار داشت: باشگاه سمن های جوان نیز برقراری و ارتباط کاری با تمامی سمن های جوانان را برعهده دارد که در زمینه هماهنگ کردن فعالیت ها و برنامه های سمن های جوانان ورود پیدا می کند.

او اشاره ای به فعالیت های اخیر خانه جوانان کرد و گفت: برگزاری چندین کارگاه توانمند سازی ویژه اعضای سازمان های مردم نهاد، برگزاری نشست های فرهنگی ادبی با عنوان معرفی کتاب و نقد و بررسی آن، برگزاری ایستگاه سلامت به مناسبت هفته جوان، برگزاری کارگاههای پیش از ازدواج، برگزاری مسابقه ی دارت ویژه ی جوانان، برگزاری جلسات هم اندیشی ویژه مسئولان و مدیران جوان با جوانان و درخواست مطالبات آنان از مسئولین و برگزاری جلسات و نشست های جوانان کار آفرین و نخبه و شناسایی این افراد از جمله فعالیت های اخیر خانه جوانان سنندج بوده است.

مولانی هدف از احداث خانه های جوانان را برپایی کانونی برای تبادل نظر و فعالیت های جوانان عنوان کرد و گفت: ایجاد بستری مناسب و سالم برای گذراندن اوقات فراغت و برپایی کلاس های آموزشی همچنین اقدامات و فعالیت هایی که جوانان با مشکل نبود فضا و مکان مواجهه هستند از جمله اهداف خانه های جوانان است.

مدیر خانه جوانان سنندج عنوان کرد: در اندک مدت فعالیت خانه جوانان سنندج توانسته ایم 400 جوان را جذب و خوشبختانه با استقبال چشمگیری مواجهه بودیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که باهمکاری بیش از پیش ادارات بتوانیم خدمات بیشتری را در این مکان ارائه دهیم.

نظر شما