در حاشیه اجلاس بین المللی در ژنو سوئیس صورت گرفت؛

حضور هیات مدیریت شهری مشهد در کارگاه های تخصصی ششمین اجلاس بین المللی کاهش خطر پذیری

۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۱:۵۴:۳۶
کد خبر: ۸۴۷۰۹۵
حضور هیات مدیریت شهری مشهد در کارگاه های تخصصی ششمین اجلاس بین المللی کاهش خطر پذیری
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از شرکت در کارگاه های تخصصی ششمین اجلاس بین المللی کاهش خطر پذیری در حاشیه این اجلاس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، امیر عزیزی درخصوص کارگاه های تخصصی این اجلاس با اشاره به اهمیت و نقش بانوان در مدیریت بحران اظهار کرد: محور و شعار اصلی اجلاس ششم نقش کلیدی بانوان در مدیریت بحران وایمنی شهری است که دراین راستا هیات شهر مشهد حضور فعالانه ای در پنل ها و کارگاههای تخصصی داشته و به طرح موضوع درباره گروههای دوام ثامن و بانوان آتش نشان نیز پرداخته است.

وی افزود: همچنین نقش و مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری پیشگیرانه در مدیریت بحران یکی دیگر از کارگاه های تخصصی بود که در آن حضور پیدا کردیم.

عزیزی همچنین ادامه داد: مرحله نهایی داوری رقابت بزرگ مدیریت بحران ساساکاوا که طرح دوام ثامن در آن جزو ۱۰ طرح برتر برگزیده شد، امشب انجام می شود که امیدواریم جز برندگان نهایی باشیم.

محمد رضا حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد به همراه امیر عزیزی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد به دعوت رسمی سازمان ملل متحد در ششمین اجلاس جهانی کاهش خطر پذیری در ژنو سوئیس شرکت کردند.

 

نظر شما