استاندار البرز خبر داد:

رشد ۱۵ درصدی اعتبارات عمرانی البرز در سال ۹۸

۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۳:۴۴:۱۴
کد خبر: ۸۴۷۳۳۰
رشد ۱۵ درصدی اعتبارات عمرانی البرز در سال ۹۸
​نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با پیگیری های صورت گرفته اعتبارات عمرانی سال ۹۸ حدود ۱۵ درصد افزایش داشته این در شرایطی است که در متوسط کشوری این اعتبارات رشد ۸ تا ۱۰ درصدی داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا، شهبازی در جلسه شورای برنامه ریز و توسعه استان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در این شورا نقشه راه توسعه استان تنظیم و ترسیم می شود، افزود: سند ملی توسعه استان البرز بعنوان چراغ راه رشد و توسعه استان است.

وی ادامه داد: در این جلسه در خصوص طرحی که سال های متمادی جزو مطالبات مردمی بوده، تصمیم گیری شد.

شهبازی گفت: با پیگیری های صورت گرفته اعتبارات عمرانی سال 98 حدود 15 درصد افزایش داشته این در شرایطی است که در متوسط کشوری این اعتبارات رشد 8 تا 10 درصدی داشت.

وی افزود: براساس راهبردهای مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جمهوری باید تمامی مدیران با رعایت قانون در حداقل زمان ممکن پاسخ استعلامات را بدهند چرا اساسا قانون برای سهولت در کار مردم است.

استاندار البرز اضافه کرد: باید از فضاهای موجود در البرز برای ایجاد بسترهای اشتغال در حوزه گردشگری بهره برد که مناطق طالقان و چالوس فرصت خوبی برای این امر محسوب می شوند.

وی گفت: با تصویب سند توسعه ملی استان، هیچ دستگاهی نمی تواند میلی و سلیقه ای اقدام و عمل کند چراکه این سند چراغ و نقشه راه است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز