معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین:

اعتمادسازی در اولویت کار معاونت سیاسی است

۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۴:۳۶:۲۳
کد خبر: ۸۴۷۴۲۶
اعتمادسازی در اولویت کار معاونت سیاسی است
منوچهر حبیبی گفت: امیدآفرینی، اعتمادسازی و افزایش رضایتمندی در دستور کار قرار دارد که تحقق آنها پایه های نظام را مستحکم تر می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در جلسه شورای اداری استان گفت: نتیجه امیدآفرینی و اعتماد سازی در جامعه افزایش رضایتمندی مردم است و با تحقق آنها جامعه بیمه می شود.

وی با اشاره به دیگر رویکردهای خود در مسئولیت جدید اظهار کرد: هیچ شأنی را بالاتر از خادمی و خدمتگذاری به مردم بزرگ و عزیز برای خود قایل نیستم و کوچکی برای این مردم را به تمام معنا بزرگی می دانم.

معاون استاندار با بیان اینکه با انسجام و وحدت می توانیم راه نفوذ دشمن را ببندیم، افزود: امروزه به انسجام و وحدت بیش از گذشته نیازمند هستیم و باید با همدلی و همکاری بتوانیم بر مشکلات بزرگ فایق آییم.

حبیبی اضافه کرد: به آرامش سیاسی استان اعتقاد ویژه دارم و تمام تلاش خود را به این موضوع در دوره جدید کاری صرف خواهم کرد.

معاون استاندار گفت: در بحبوبه انتخابات نبض گروه های سیاسی تند خواهد شد و سعی می کنیم به عنوان یک بالانسر نبض گروه های سیاسی را متعادل سازیم.

حبیبی اضافه کرد: کاتالیزور هیچ گروه سیاسی نخواهم بود و گفتمان دولت که اعتدال است را به احسن وجه دنبال خواهم کرد.

این مسئول با تاکید بر پیگیری مقوله امنیت در استان، افزود: در بستر این نعمت شرایط خدمات رسانی بهتر فراهم می شود و هم اینک استان از نظر امنیتی شرایط ایده آلی دارد و با کمک دستگاه های نظامی و انتظامی برای تحقق بیشتر آن تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: برای تحقق امنیت همه باید کمک کنند چون زمانی که امنیت عمومی شود و همه در این زمینه احساس تکلیف کنند خواست مسئولان ساری و جاری خواهد شد.

معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه ارتقای شاخص های سرمایه اجتماعی را با جدیت دنبال می کنیم، افزود: در کنار سرمایه اقتصادی باید سرمایه اجتماعی نیز که بخشی از ثروت ملی است با جدیت دنبال شود چون هیچ اجتماعی بدون این سرمایه به هدف نخواهد رسید.

وی گفت: همچنین در این دوره با جدیت و حساسیت سایر شاخصه های متعدد ارتقای سرمایه اجتماعی از قبیل صداقت، شفافیت در کار، سلامت روانی، رعایت قانون و روحیه جمع گرایی و سایر شاخص ها را پیگیری خواهیم کرد.

حبیبی اضافه کرد: مهمترین اولویت و ماموریت حوزه سیاسی در سال جاری برگزاری انتخابات مجلس شورای است که با توافق وزارت کشور و شورای نگهبان دوم اسفندماه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تلاش مجریان انتخابات باید حول سه محور باشد، افزود: فراهم سازی بستر برای مشارکت حداکثری، اجرای مر قانون و امانتداری خوب از آرای مردم باید در دستور کار مجریان انتخابات قرار داشته باشد.

این مسئول گفت: انتخابات نماد مشارکت و مردم سالاری دینی و یک تکلیف مذهبی است که باید با نهادینه سازی تقوای سیاسی از آن سربلند بیرون بیاییم و همه باید به آن احترام بگذاریم.

وی گفت: دستگاه های اجرایی و مدیران دستگاه ها باید نهایت همکاری را در جهت برگزاری این امر خطیر با ستاد انتخابات که از هفته آینده رسما کار خود را شروع می کند داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه فعالیت احزاب یک ضرورت برای جامعه است، افزود: احزاب می توانند نشاط سیاسی را در جامعه تولید کنند و مطالبه گری قانونی داشته باشند بنابراین برای فعال سازی خانه احزاب و افزایش نشاط سیاسی جامعه از طریق گروه ها و جریان ها و فراهم سازی زمنیه حضور و بروز احزاب در جامعه تلاش می کنیم.

حبیبی در ادامه از اعتماد وزیر کشور، استاندار قزوین، بزرگان استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای تامین به وی در واگذاری این مسئولیت تشکر کرده و از خدا خواست در پایان مسئولیت شرمنده مردم نباشد.

 

 

نظر شما