امام جمعه یاسوج:

ملت ایران ذره ای در مقابل دشمنان عقب نشینی نمی کنند

۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۳:۵۳
کد خبر: ۸۴۷۴۹۳
ملت ایران ذره ای در مقابل دشمنان عقب نشینی نمی کنند
امام جمعه یاسوج گفت: ملت شجاع و مقاوم ایران ذره ای در مقابل دشمنان لجوج خود به ویژه آمریکای جنایتکار عقب نشینی نمی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب چند روز قبل دیداری با مسئولان اجرایی و کارگزاران کشور داشتند که در آن مطالب مهمی از سوی معظم له مطرح شد.
وی افزود: عمل کردن مردم و مسئولان اجرایی به بیانات راهگشای رهبر معظم انقلاب در تمامی زمینه ها عامل کاهش بخش عمده ای از مشکلات کشور است.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: یکی از مسائل مورد تأکید رهبر معظم انقلاب در این دیدار لزوم مقاومت هر چه بیشتر ملت ایران در برابر دشمنان از جمله آمریکا بود.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: چنانچه ملتی در مقابل دشمنان خود ترس و هراس نداشته باشد بهتر می تواند بر آنها غلبه کند.
وی خواستار جلوگیری از قاچاق کالا، احتکار و گران فروشی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد از سوی متولیان امر و مسئولان اجرایی شد. 
حجت الاسلام و المسلمین حسینی ابراز داشت: مسئولان اجرایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش به فکر کاهش مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشند.
امام جمعه یاسوج گفت: ملت ایران وفادار به نظام و انقلاب، ولایتمدار و همیشه در صحنه هستند و به هیچ وجه مستحق مشکلات معیشتی و اقتصادی کنونی نخواهند بود.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با تبریک 15 رمضان سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع)، اظهار داشت: مردم کهگیلویه و بویراحمد با پیروی از آن حضرت بیش از پیش به محرومان و نیازمندان استان کمک کنند. 
وی افزود: انتظار می رود که مردم و خیران کهگیلویه و بویراحمد حضور گسترده ای در جشن گلریزان امسال داشته و با کمک های خود زمینه ساز آزادی زندانیان جرائم غیرعمد (بدهکاران مالی) این استان باشند.

 

نظر شما