امام جمعه گرگان:

طرفداران مذاکره با آمریکا درک درستی از شرایط کشور ندارند

۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۵:۱۰
کد خبر: ۸۴۷۴۹۴
طرفداران مذاکره با آمریکا درک درستی از شرایط کشور ندارند
نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: کسانی که در داخل کشور سخن از مذاکره با آمریکا به زبان می آورند خائن نیستند بلکه درک درستی از شرایط کنونی کشور و منطقه ندارند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه گرگان اظهار داشت: آمریکا می خواهد مردم ایران را به سمت اعتراضات خیابانی هدایت کند اما این راهبرد نخ‌نما شده آنها به شکست خواهد انجامید.
امام جمعه گرگان به ضرورت تلاش بیشتر مسوولان برای حل مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: برای عبور از بحران اقتصادی و تحقق ایستادگی در برابر دشمن، باید با اصلاح مدیریت بازار کسب و کار، رونق تولید را بیش از پیش در جامعه رواج دهیم.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: باید رونق تولید را به عنوان یک اصل مهم مورد توجه قرار دهیم تا در نتیجه آن، مشکلات متعدد گرانی و بیکاری کشور برطرف شود.
آیت الله نورمفیدی ادامه داد: دولت به تنهایی مقصر و عامل مشکلات اقتصادی کشور نیست و همه قوا و مردم باید به مسوولیت های خود مانند پرهیز از خرید کالای خارجی و جلوگیری از اسراف و بی‌توجهی شایعات در کمک به حل این بحران عمل کنند.
نماینده ولی فقیه در گلستان به ظهور نشانه های افول قدرت آمریکا اشاره کرد و گفت: با توجه به حجم گسترده مشکلات داخلی و خارجی دولت آمریکا مانند وجود 41 میلیون گرسنه و 2 میلیون زندانی،این کشور دیگر ابرقدرت نیست.
امام جمعه گرگان به پیشنهاد مذاکره آمریکا با ایران اشاره کرد و گفت: کشوری که معاهده بین المللی برجام را زیر پا می‌گذارد چطور می‌تواند مدعی مذاکره باشد؟

 

نظر شما