سرپرست معاونت عمرانی استانداری خبر داد:

اختصاص ۴۰۰میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه آهن میانه_ اردبیل

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۴:۴۶
کد خبر: ۸۴۷۷۸۷
اختصاص ۴۰۰میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه آهن میانه_ اردبیل
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: در سال جاری ۴۰۰میلیارد تومان از محل اعتبارات پیش بینی شده و فایناس داخلی بانک ملی به پروژه راه آهن اردبیل_ میانه اختصاص داده می شود.

به گزارش برنا،مسعود امامی یگانه، در جریان بازدید از پروژه راه آهن میانه_اردبیل اظهار کرد:تاکنون از زمان آغاز عملیات اجرایی پروژه راه آهن اردبیل _ میانه بیش از ۷۷۰میلیارد تومان هزینه شده است .

وی افزود: از این پروژه سخت بطول ۱۷۵ کیلومتر به عنوان یک طرح شاخص عمرانی در استان یاد می شود و بهره برداری از آن به مطالبه عمومی و خواست اصلی مردم تبدیل شده است.

امامی یگانه با بیان اینکه این پروژه دارای ۶۲دستگاه تونل بطول ۲۴کیلومتر است افزود: در طول این مسیر سخت اقدامات خارق العاده عمرانی انجام می شود در حالی که ۳۲دستگاه پل و ۹ ایستگاه در حال احداث و اجرا وجود دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل با اشاره به اینکه ۱۰شرکت پیمانکاری معتبر فعالیت شبانه روزی در این پروژه دارند تصریح کرد: با وجود تمام مشکلات حاکم اقتصادی هیچ یک از کارگاه ها کم کاری نکرده بلکه تلاش شبانه روزی آنها سبب افتتاح پروژه راه آهن طبق برنامه زمان بندی در سال ۹۹ خواهد شد.

وی تعداد شرکت مهندسی مشاور در این پروژه عظیم را ۶مورد برشمرد و ادامه داد: در اجرای عملیات زیرسازی این پروژه۶۷۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و ۱۵۳۰نفر نیروی انسانی اعم از کارگری و مهندسی فعالیت جدی دارند.

مسعود امامی یگانه در پایان از همه دستگاه های اجرایی خواست در تسهیل رفع مشکلات پروژه و فعالیت عملیات اجرایی آن براساس برنامه زمان بندی اهتمام جدی داشته باشند.

 

نظر شما