ناحیه کارگاهی مبلمان؛ نظمی برای تولید و اشتغال

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۹:۲۵
کد خبر: ۸۴۷۸۰۰
ناحیه کارگاهی مبلمان؛ نظمی برای تولید و اشتغال
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: ناحیه کارگاهی می‌تواند به محلی برای تولید و فروش انواع مبلمان تبدیل شود و چندین نفر در آن به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار شوند.
به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: ناحیه کارگاهی مبلمان استان کرمانشاه که سال ۹۶ در شهرک صنعتی بیستون کلنگ‌زنی شد، هم اکنون وضعیت خوبی از نظر فراهم کردن زیرساخت‌ها دارد و بخش زیادی از زیرساخت‌ها در این محدوده سه هکتاری فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: زیرساخت‌هایی مانند آب، برق، گاز و فاضلاب در این منطقه انجام شده، بخش  راه سازی، محوطه‌سازی و معابر آن نیز حدود ۳۰ درصد پیشرفت دارد. مابقی کار نیز تا پایان امسال به اتمام برسد و تمام زیرساخت‌های این ناحیه کارگاهی تکمیل شود. کل اعتبار مورد نیاز برای تکمیل زیرساخت‌های ناحیه صنعتی کارگاهی مبلمان استان کرمانشاه حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده که تاکنون حدود ۱۴ میلیارد ریال در این ناحیه کارگاهی هزینه شده است.

کردستانی گفت: این ناحیه کارگاهی می‌تواند به محلی برای تولید و فروش انواع مبلمان تبدیل شود و چندین نفر در آن به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز