با موضوع غنی سازی اوقات فراغت جوانان برگزار شد

اولین جلسه کمیته تخصصی امور جوانان در شهرستان سرعین

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۶:۴۹
کد خبر: ۸۴۷۸۱۴
اولین جلسه کمیته تخصصی امور جوانان در شهرستان سرعین
اولین جلسه کمیته تخصصی امور جوانان با موضوع اوقات فراغت با حضور کارشناسان ادارات مرتبط در محل سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین برگزار شد.

به گزارش برنا، جلسه کمیته تخصصی امور جوانان با موضوع اوقات فراغت با حضور کارشناسان ادارات مرتبط در محل سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین برگزار شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین در این جلسه گفت: حوزه جوانان حوزه ای گسترده بوده و تنها با یک سازمان و ارگان امکان برنامه ریزی و توجه به مسائل این قشر جامعه وجود ندارد. بنابراین نیازمند تعامل، همکاری و مشارکت همه دستگاهها و نهادها و ارگان های دولتی برای اجرایی شدن فعالیت ها و اهداف ستاد ساماندهی امور جوانان است.
اصغر احدی جوان افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین تمام تلاش خود را در خصوص برگزاری برنامه های ورزشی با همکاری هیات های ورزش شهرستان بکار خواهد بست.
در این جلسه مصوب شد کانون مساجد، هلال احمر،بهزیستی، آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاس های آموزش قبل و بعد ازدواج، کلاس های آموزش پیشگیری از اعتیاد در بین خانواده ها و کارگاه آموزش مهارت های فرزند پروری را 2 بار در هر ماه برگزار شود.
در دیگر مصوبه این جلسه مقرر شد با همکاری کلیه دستگاههای اداری پیاده روی در چند روستا برگزار شده و در میان برنامه کارشناسان مبارزه با مواد مخدرسخنرانی نموده و تست های فشار و قند خون نیز اندازه گیری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز