بازگشایی محور پاوه به سروآباد/ مسیری که به علت بارش برف در زمستان مسدود می شود!

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۸:۴۷
کد خبر: ۸۴۷۸۱۵
بازگشایی محور پاوه به سروآباد/ مسیری که به علت بارش برف در زمستان مسدود می شود!
عملیات اجرایی برفروبی و بازگشایی محور فرعی پاوه به سروآباد پس از پایان زمستان آغاز می‌شود و تا چند ماه ادامه دارد، این مسیر به‌ علت حجم بارش برف درفصل زمستان مسدود می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: محور فرعی پاوه به سروآباد که میان دو استان کرمانشاه و کردستان قرار دارد به‌ علت حجم بارش برف درفصل زمستان مسدود می‌شود و عملیات اجرایی برفروبی و بازگشایی این مسیر پس از پایان زمستان آغاز می‌شود و تا چند ماه ادامه دارد.

او ادامه داد: طول مسیر پاوه به سروآباد در مجموع  21 کیلومتر است که 17 کیلومتر از این مسیر مربوط به حوزه استحفاظی استان کرمانشاه و چهار کیلومتر حوزه استحفاظی استان کردستان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: تاکنون 13 کیلومتر از این مسیر بازگشایی شده و مسیر بازگشایی شده در استان کردستان کمتر از یک کیلومتر است، حجم عملیات برفروبی تاکنون 520  هزار مترمکعب بوده  و حجم باقی‌مانده نیز در حدود 280 هزار مترمکعب برآورد می‌شود. از کیلومتر یک تا کیلومتر 13، ارتفاع برف حدود چهار متر و از کیلومتر 13 به بعد ارتفاع برف حدود هفت متر گزارش شده است. تا چند روز آینده کل مسیر بازگشایی می شود.

 

نظر شما