سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین:

رفع مشکلات واحدهای قطعه سازی قزوین در دستور کار است

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۹:۱۷
کد خبر: ۸۴۷۸۷۶
رفع مشکلات واحدهای قطعه سازی قزوین در دستور کار است
منوچهر حبیبی گفت: 150 واحد‌ قطعه سازی خودرو استان برای 16 هزار نفر اشتغالزایی کرده اند و باید تمامی دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات آنها تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: سال 96 قراردادی بین بانک انصار، خودروسازان و قطعه سازان با هدف حل مشکلات این واحدهای تولیدی منعقد شد و اکنون این قرارداد مستلزم احیا و بازنگری مجدد است.

وی اظهار داشت: همه دستگاه های مرتبط باید تلاش کنند تا با نشستی سه جانبه با حضور بانک عامل، خودروسازان و قطعه سازان مشکلات سرمایه در گردش و نقدینگی این واحدها را برطرف کنند.

حبیبی در ادامه به تسهیلات تبصره 18 آیین نامه ابلاغی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و گفت: اگرچه نرخ این تسهیلات بالا است اما به علت یارانه ای بودن برای واحد‌های تولیدی بسیار کاربرد دارد و می تواند بخشی از مشکلات آنها را رفع کند.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: برای اجرای هرچه سریعتر این تسهیلات باید 50 درصد سهم صندوق توسعه ملی واریز شود تا تسهیلات متقاضیان به زودی پرداخت شود.

وی خاطرنشان کرد: برای بهره مندی واحد‌های تولیدی از تبصره 18 باید از سوی سازمان صمت و جهادکشاورزی اطلاع رسانی جامعی صورت گیرد و پرونده های متقاضیان تسهیلات در سامانه بهین یاب هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز