مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین:

پروژه های نیمه تمام ورزشی قزوین بزودی به بهره برداری می رسد

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۱:۵۷:۱۲
کد خبر: ۸۴۷۸۹۵
پروژه های نیمه تمام ورزشی قزوین بزودی به بهره برداری می رسد
علایی مقدم گفت: با حمایت های وزارت ورزش و جوانان و با تخصیص اعتبارات صورت گرفته و سیاست های ابلاغی دولت، تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی در استان قزوین شتاب زیادی گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در بازدید از پروژه های نیمه تمام ورزشی استان که در حال تکمیل و راه اندازی است، اظهارکرد: بسیاری از طرح های ورزشی استان قزوین سالهای متمادی به صورت نیمه تمام رها شده بودند اما در دولت تدبیر و امید با تغییر نگاه و تخصیص اعتبارات بسیاری از آنها به بهره برداری رسیدند.

وی اضافه کرد: هم اینک بسیاری از طرح های ورزشی سال های قبل از جمله سالن چمن شهرک مهرگان، زمین چمن مصنوعی آقابابا، چمن مصنوعی معلم کلایه، سالن بدمینتون قزوین و ... تکمیل شده و آماده بهره برداری است.

این مسئول با بیان اینکه بسیاری از طرح های ورزشی استان پیشرفت فیزیکی 30 تا 70 درصدی داشته، افزود: از جمله این طرح ها زورخانه باستانی دانسفهان، سالن ورزشی روستای خیارج، سالن ورزشی روستای خوزنین، خانه کشتی شهر شال، زمین چمن مصنوعی روستای لوشکان از توابع شهر شال و سالن ورزشی بانوان شهرستان تاکستان است که عصر روز گذشته طی بازدیدی میزان پیشرفت، مشکلات و کمبودهای آنها مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در خاتمه گفت: بسیاری از طرح های نیمه تمام ورزشی استان در مناطق روستایی، آسیب خیز، کم برخوردار و در حال توسعه استان تعریف شده اند و تکمیل آنها قطعا در کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش نشاط و تامین سرانه ورزشی استاندارد موثر خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز