مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان:

برگزاری دوره‌های آموزشی روابط عمومی در استان/رسانه‌ها در هر حوزه‌ای باید تخصصی کار کنند

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۱:۵۲
کد خبر: ۸۴۷۹۱۲
برگزاری دوره‌های آموزشی  روابط عمومی در استان/رسانه‌ها در هر حوزه‌ای باید تخصصی کار کنند
بهرام رشیدی‌نیاگفت: روابط عمومی پل ارتباطی برای مدیریت افکار عمومی است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛رشیدی‌نیا در جلسه مجمع عمومی روابط عمومی‌های استان ضمن تبریک روز جهانی روابط عمومی ،اظهار کرد: مجموعه روابط عمومی‌ها و رسانه به عنوان حوزه اطلاع رسانی استان فعالیت می‌کنند.

 اوافزود: روابط عمومی عملاً پلی ارتباطی و مرکزی برای ارتباط و مدیریت افکار عمومی تعبیر می‌شود.

رشید نیا تصریح کرد: ارتباط متقابل بین دیدگاه‌ها و نظرات مردم و همچنین تصمیمات کلام مستلزم توجه بیشتر به این حوزه مهم است.

اوبا اشاره به اینکه در جلسه امروز دیدگاه‌های مختلفی از طرف مسئولان روابط عمومی دستگاه‌ها مطرح شده است، خاطر نشان کرد: این نظرات بیشتر در راستای ارتباط مناسب‌تر بین مردم و دولت برای تصمیم‌گیری‌های کلان در استان بود.

 رشیدی‌نیا با بیان اینکه شورای روابط عمومی‌های استان پس از پنج سال وقفه چهار ماه پیش تشکیل شده است،  تاکید کرد: این شورا اخیرا با کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده ادغام شده و جلسات مختلفی در خصوص چگونگی اطلاع‌رسانی و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی و همچنین اطلاع‌رسانی عمق و گرفتاری مشکلات مردم به افکار عمومی در جامعه تشکیل شده است.

او گفت: رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، فضای مجازی و همچنین صدا و سیما به عنوان یکی از پایه‌های مهم این حوزه در بحران اخیر فعالیت زیادی داشته که مورد تقدیر اغلب صاحب‌نظران در کشور شده است.

 مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان از برگزاری دوره‌های آموزشی این حوزه در استان خبر داد و گفت: طی روزهای آتی نشست خبری با حضور دبیر کمیته‌های قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده در خصوص اطلاع‌رسانی با رسانه‌ها برگزار خواهیم کرد.

به گفته او روابط عمومی بازوی اجرایی غیر از رسانه‌ها ندارد، از این رو اغلب رسانه‌ها و روابط عمومی تعامل خوبی با یکدیگر دارند و این ارتباط خوب باعث شده که در سطح کشور به طور مناسبی فعالیت‌های استان انتشار پیدا کند.

 رشیدی‌نیا با اشاره به اینکه رسانه‌ها در هر حوزه‌ای باید تخصصی کار کنند، افزود: تخصصی‌تر کردن دیدگاه‌های رسانه‌ها می‌تواند به بهتر معرفی کردن استان در حوزه‌های مختلف کمک کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز