اخذ درجه آسیایی توسط داروان کاراته خراسانی

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۲:۰۸:۰۲
کد خبر: ۸۴۷۹۱۳
اخذ درجه آسیایی توسط داروان کاراته خراسانی
رئیس هیئت کاراته خراسان رضوی گفت: دو داور برجسته خراسانی به کلینیک داوری آسیا در مالزی اعزام شدند که در این راستا، علی ندیمی و سعید صادقی از خراسان موفق به اخذ درجه آسیایی شدند.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد حجتیان در خصوص هیئت های شهرستان اظهار کرد: درابتدای سال ارزشیابی هیئت های فعال استان در سال 97 صورت گرفت که بر این اساس نیشابور، سبزوار و تربت حیدریه مقام های برتر را کسب کردند.

وی افزود: همچنین جلسه با نواب رئیس بانوان شهرستان ها و نمایندگان سبک ها در بخش بانوان در مشهد برگزار شد.

حجتیان اظهار کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری دومین خانه کاراته استان در قوچان افتتاح شد که می‌تواند در رشد این ورزش در استان موثر واقع گردد.

رئیس هیئت کاراته خراسان رضوی بیان کرد: از دیگر فعالیت های انجام شده در سال جاری اعزام دو داور برجسته خراسانی به کلینیک داوری آسیا در مالزی بود که در این راستا، علی ندیمی و سعید صادقی از خراسان موفق به اخذ درجه آسیایی شدند. 

حجتیان با اشاره به اهمیت بحث آموزش عنوان کرد: یک دوره آموزش تاکتیک های مدرن توسط زبیح اله پورشیب، قهرمان کاراته جهان در مشهد برگزار شد.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی با هدف ارتقا سطح فنی کاراته استان و با حضور 500 کاراته کای در مشهد صورت گرفت.

رئیس هیئت کاراته خراسان رضوی در خصوص کاراته بانوان تصریح کرد: اردوی آمادگی استانی در رده های سنی جوانان، امید و بزرگسالان در بخش بانوان در اردیبهشت ماه برگزار شد، همچنین برای اولین بار دوره کاراته بانوان در تایباد صورت گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز