سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

با اخبار و آمار نادرست برخورد شود/ انتشار اخبار منفی به یک امتیاز تبدیل شده است

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۸:۵۷
کد خبر: ۸۴۷۹۲۳
با اخبار و آمار نادرست برخورد شود/ انتشار اخبار منفی به یک امتیاز تبدیل شده است
قاسم ولی‌زاده گفت: مهمترین چالش های امسال تغییر سبک زندگی مردم است که باید این مسئله بررسی شود.

به گزارش  خبرگزاری برناز لرستان؛ولی‌زاده  در جلسه روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان لرستان که در محل سالن جلستان استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین چالش های امسال تعییر سبک زندگی مردم است که باید این مسئله بررسی شود.

اوافزود: اعتراضات صنفی-اجتماعی در سال جاری یک چالش دیگر است که روابط عمومی ها باید خود را برای این چالش آماده کنند تا هم به یک مسئله بزرگتر تبدیل نشود و هم در عین حال مدیریت شود.

ولی‌زاده مسئله فضای مجازی را چالشی دیگر در حوزه اطلاع رسانی دانست وگفت: براساس مطالعات جدید منابع تصمیم‌گیری از مجاری سنتی به فضای مجازی منتقل شده که در واقع بعنوان یک راهبر اجتماعی عمل می‌کند لذا در این خصوص می‌بایست با هوشیاری و آگاهی بیشتری عمل شود.

او  با بیان اینکه متاسفانه انتشار اخبار منفی به یک امتیاز تبدیل شده است، افزود: البته باید به همه ابعاد یک خبر پرداخته شود از این رو باید نکات مثبت را نیز بررسی کنند تا به مقوله انکار خدمت که مسئله ای بسیار خطرناک است تبدیل نشود.

به گفته ولی زاده تولید اخبار منفی برای جامعه بسیار مضر است و این یکی از وظایف روابط عمومی ها این است یعنی خدمات خود را مستند کنند تا با اخبار و آمار نادرست برخورد شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز