برگزاری رویداد استارت آپ ویکند صنایع خلاق در گلستان

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۰:۵۲
کد خبر: ۸۴۸۰۵۵
برگزاری رویداد استارت آپ ویکند صنایع خلاق در گلستان
رویداد استارت آپ ویکند صنایع خلاق گلستان 22 الی 24 خرداد برای ارائه ایده های برتر درحوزه صنایع خلاق در گلستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ پیمان یعقوبی، مربی، داور و مجری رویداد استارت آپ ویکند صنایع خلاق گلستان ضمن بیان اینکه تا کنون 4 رویداد استارت آپ صنایع خلاق در کشور برگزار شده است، اظهار کرد: صنایع خلاق نسبت به صنایع دانش بنیان راه اندازی راحت تر و همچنین بازدهی سریع تری را خواهد داشت.

وی همچنین تصریح کرد: صنایع دانش بنیان به دلیل تحریم و مشکلات فنی پیش آمده تا کنون نتوانسته اند نتیجه مطلوبی را کسب نمایند.

وی ضمن اشاره به اینکه شبکه سازی در استان گلستان بسیار ضعیف است، خاطر نشان کرد: هدف ما در برگزاری این رویداد افزایش شبکه سازی صنایع خلاق در استان است.

یعقوبی از برگزاری 10 ورکشاپ رایگان در این رویداد نیز خبر داد.

وی یادآور شد: 20 تا 25 درصد ایده ها از استان گلستان ارائه شده است که در دوره قبلی گلستان به مقام سوم رسید.

در ادامه مجید بیاری دبیر رویداد استارت آپ ویکند صنایع خلاق گلستان بیان داشت: این رویداد از چند ماه قبل برنامه ریزی شد و سرمایه گزاری روی ایده هایی که قابلیت اجرایی و توجیه اقتصادی داشته باشد انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این رویداد اولین استارت آپ در ایران است که آمادگی خود را برای سرمایه گزاری اعلام کرده است، ادامه داد: برای ایده ای که توانایی اجرا و حرفی برای گفتن داشته باشند تا سقف یک میلیارد تومان سرمایه گزاری صورت میگیرد.

بیاری با اشاره به اینکه در این رویداد دو تیم از کشورهای آلمان و آمریکا به صورت انلاین شرکت خواهند کرد، اذعان داشت: رویداد استارت آپ ویکند صنایع خلاق گلستان به صورت کشوری برگزار میشود و تا ظرفیت 100 نفر میتوانند ایده های خود را ثبت نمایند.

دبیر رویداد استارت آپ ویکند صنایع خلاق گلستان گفت: این رویداد با موضوعات گردشگری واکو توریسم، بازیهای رایانه ای، صنایع دستی، اپلیکیشن و خدمات شهری برگزار خواهد میشود.

وی تصریح کرد: عواید این سرمایه گزاری برای خود استان خواهد بود و امیدواریم  پرچمدار رونق تولید وفرمایشات رهبری در استان گلستان باشیم.

وی در پایان گفت: هیئت داوران متشکل از 5 نفرمی باشند که 12 ایده انتخاب میشوند و داوری در روز پایانی بین این 12 ایده صورت میگیرد و در نهایت 3 ایده موفق به کسب مقام های اول،دوم و سوم خواهند شد.

نظر شما