اولین جلسه ستاد استقامت ومقابله با تحریم ها در استان البرز تشکیل شد

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۱:۰۱
کد خبر: ۸۴۸۱۹۵
اولین جلسه ستاد استقامت ومقابله با تحریم ها در استان البرز تشکیل شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: امروز با استقامت، مقاومت و نگاه به تولید داخلی می توان چرخه اقتصاد داخلی را رونق بخشید وبه ایجاد اشتغال که از اهداف مهم دولت است کمک کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سعید ناجی در اولین جلسه ستاد استقامت ومقابله با تحریم های استان که صبح یکشنبه درسالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: در این برهه از زمان هم اندیشی تمام دستگاههای اجرایی را می طلبد تا در مقابله با تحریم های پیشرو بتوانیم برنامه ریزی منسجمی انجام داده  و در تامین کالاهای اساسی که با معیشت مردم در ارتباط است مشکلی به وجود نیاید.

وی در ادامه تاکید کرد: امروز با استقامت، مقاومت و نگاه به تولید داخلی  می توان چرخه اقتصاد داخلی را رونق بخشید وبه ایجاد اشتغال که از اهداف مهم دولت است کمک کرد.

ناجی گفت: با تدبیر می توان آسیب پذیری در مقابل تحریم ها  را کاهش داد و آثاراقدامات امریکا بر علیه ایران را به حداقل رساند که این همت وهمراهی تمام دستگاه ها را می خواهد. 

وی در خصوص تامین اقلام ضروری از جمله گندم گفت: وضعیت  گندم آرد یکی از مهم ترن کالاها محسوب می شود که در حال حاضر شرایط خوبی دارد واستان البرز علاوه بر تامین نیاز خود 50 درصد نیاز استان تهران را نیز فراهم می کند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری البرز در ادامه اشاره کرد: البته سه نرخی بودن گندم می تواند منجر به فروش غیر قانونی آن شود ولازم است دستگاههای نظارتی همواره بازار را رصد کنند تا در صورت مشاهده فروش غیر قانونی با خاطیان بر خورد شود.

ناجی تاکید کرد بابت هر اقدام باید از قبل سناریوهای پیش بینی شده داشته باشیم تا بتوان از شرایط فعلی گذر کرد به همین منظور از تمام متولیان این امر می خواهم که برنامه ریزی دقیق انجام داده ودر جلسه بعد به بیان آن پرداخته ونقاط ضعف وقوت واحد خود را بیان کنند تا با کمک خرد جمعی بتوانیم راهکار های مناسب را پیش بینی کنیم

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز