معاون فنی و عمرانی شهردار قزوین:

۸۱ پروژه عمرانی در سال گذشته به بهره برداری رسید

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۴:۰۳
کد خبر: ۸۴۸۳۲۹
۸۱ پروژه عمرانی در سال گذشته به بهره برداری رسید
محمد علمی گفت: مجموعه مدیریت شهری قزوین، در یک سال گذشته، 81 پروژه عمرانی با اعتبار 400 میلیارد و 400 میلیون تومان را کلنگ زنی و یا به بهره برداری رسانده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد علمی معاون فنی و عمرانی شهردار قزوین اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری قزوین در تلاش است تا با بهره برداری از پروژه های خُرد و کلان، اتمام پروژه های نیمه تمام و اجرای پروژه های انسان محور، شهری در مسیر توسعه پایدار و در شأن شهروندان فهیم قزوینی را ایجاد کند.

این مقام مسئول گفت: پروژه های بارانداز شهر قزوین، کارخانه آسفالت، مجموعه ورزشی خلیج فارس، میدان کاسپین (سبزه میدان) و سافاری پارک بخشی از پروژه های بزرگ مقیاس شهرداری قزوین است که در این مدت کلنگ زنی شده یا به بهره برداری رسیده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار خاطرنشان کرد: کمربند سبز قزوین، پل طبیعت، دریاچه و سدهای  خاکی از جمله پروژه هایی است که به منظور ارتقای شاخص های سلامت جسم و روان و با رویکرد محیط زیستی اجرا می شوند.

وی با تاکید بر این که یکی از رویکردهای مجموعه مدیریت شهری قزوین، برقراری عدالت اجتماعی، به منظور بهره مندی یکسان شهروندان از خدمات شهری است، ادامه داد: بدین منظور احداث 7 خانه فرهنگ، 3 مجموعه ورزشی و یک بوستان بانوان در مناطق کم برخوردار، در دستور کار قرار گرفت.

علمی خاطرنشان کرد: خانه تئاتر یکی از پروژه های مهم شهرداری قزوین است که به منظور ارتقای زیرساخت های فرهنگی در حال ساخت است و انتظار می رود که در سال جاری به بهره برداری برسد.

معاون فنی و عمرانی شهردار اظهار کرد: بوستان آموزش شهروندی، بوستان ولایت، نوسازی پیاده راه های سطح شهر و ده ها پروژه عمرانی دیگر از جمله خدماتی است که شهرداری قزوین در یک سال گذشته برای شهروندان شهر قزوین فراهم کرده است.

علمی با بیان این که اولویت مجموعه مدیریت شهری اتمام پروژه های نیمه تمام است تا بدین وسیله اسباب تسهیل در عبور و مرور و افزایش رضایتمندی شهروندان مهیا شود، تصریح کرد: پروژه هایی از قبیل تقاطع غیرهمسطح امام رضا (ع)، ساختمان اداری شهرداری، پروژه اداری، تجاری، مسکونی حکم آباد، و... از جمله این پروژه هاست که اتمام آن در دستور کار شهرداری قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز