پیشرفت فیزیکی راه آهن اردبیل به ۵۰ درصد رسید

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۲۲:۵۸
کد خبر: ۸۴۸۴۰۵
پیشرفت فیزیکی راه آهن اردبیل به ۵۰ درصد رسید
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: عملیات اجرایی پروژه راه آهن اردبیل - میانه شتاب گرفته و پیشرفت فیزیکی آن به 50 درصد رسیده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ مسعود امامی یگانه گفت: تمام قطعات پروژه راه آهن اردبیل - میانه با 10 پیمانکار ، 670 دستگاه ماشین آلات و هزار و 530 نفر فعال است و پیش بینی می شود تا سال 99 به بهره برداری برسد.
وی با بیان اینکه محدودیت های مالی این پروژه برطرف شده گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به تحقق و تکمیل این پروژه دارد و سال گذشته از محل فاینانس داخلی اعتبار مورد نیاز آن به میزان هفت هزار و 500 میلیارد ریال تامین شد و امسال 2 هزار و 500 میلیارد ریال از محل فاینانس و هزار و 500 میلیارد ریال از محل بودجه 98 به این پروژه اختصاص می یابد.
امامی بیان کرد: با تامین مالی پروژه ، پیمانکاران و مشاوران فعال شده اند و با توجه به هدف گذاری انجام یافته عملیات زیرسازی آن در نیمه اول سال 98 به پایان می رسد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل با اشاره به روند اجرایی ایستگاه اصلی راه آهن افزود: روند اجرایی این ایستگاه مطلوب و دارای 60 درصد پیشرفت فیزیکی است.
امامی ادامه داد: اتصال راه آهن اردبیل - مغان به خط ریلی جمهوری آذربایجان نیز مورد توافق مقام های 2 کشور قرار گرفته و جزو طرح های اجرایی در سال های آتی خواهد بود.
طرح راه آهن اردبیل - میانه به طول 175 کیلومتر از سال 1383 کلنگ زنی و مدت زمان اجرای آن پنج سال تعیین شده بود که بدلیل نبود اعتبارات تکمیل آن تاکنون به تعویق افتاده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز