تا پایان سال ۹۸

۵۲۰ روستا به اینترنت پرسرعت مجهز می شوند

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۹:۱۸
کد خبر: ۸۴۸۴۳۴
۵۲۰ روستا به اینترنت پرسرعت مجهز می شوند
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: در کنار شهرها، بخش عمده ای از روستاهای استان، زیر پوشش اینترنت قرار گرفته اند و در سال جاری، ۵۲۰ روستا به اینترنت پر سرعت مجهز خواهند شد.

به گزارش برنا، مسعود امامی یگانه تصریح کرد: امروزه با توجه به تنوع فعالیت های انجام گرفته از طریق فضای مجازی و اینترنت، اعم از کسب و کارهای اینترنتی، خرید و فروش کالا، نقل و انتقالات  مالی و اطلاع رسانی در فضای مجازی، سرعت و کیفیت آن بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: علاوه بر اقدامات زیرساختی در این حوزه، اقداماتی مانند طراحی اپلیکیشن و نرم افزار نیز می تواند باعث ایجاد فرصت های جدید شغلی شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: تمامی اپراتورهای تلفن همراه در سطح استان، فعالیت می کنند و همین امر باعث ایجاد رقابت و تنوع محصولات ارائه شده می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: پلاک کوبی ساختمان های شهری و روستایی به عنوان عامل هویت بخش شهرها و روستاها، با همراهی اداره کل پست استان انجام می شود.

امامی یگانه، در پایان جلسه، ضمن بازدید از ساختمان درحال ساخت شرکت ارتباطات زیر ساخت گفت: با تجمیع فعالیت های حوزه ارتباطات در یک ساختمان، روند رسیدگی به امور مربوطه، تسریع شده و عملکرد آن بهبود می یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز