مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اعلام کرد؛

سالانه ۴۰۰ میلیون تومان هزینه نگهداری استادیوم ۱۵ هزار نفری قزوین

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۳:۴۳
کد خبر: ۸۴۸۴۶۸
سالانه ۴۰۰ میلیون تومان هزینه نگهداری استادیوم ۱۵ هزار نفری قزوین
علایی مقدم گفت: سالانه 400 میلیون تومان برای نگهداری مجموعه ورزشی 15هزار نفری سردار آزدگان هزینه می شود که قطعا با نوسانات اقتصادی در سال جاری افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در بازدید از استادیوم 15هزارنفری سردار آزادگان که با حضور زاهدی استاندار، شفیعی فرماندار، فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین انجام شد؛ اظهار کرد: ساخت مجموعه ورزشی 15هزار نفری استان قزوین در سال82 با 100میلیارد ریال اعتبار مصوب و در نهایت با 190میلیارد ریال بودجه در سال91 به بهره برداری رسید.

وی افزود: این مجموعه با 70هزار مترمربع مساحت و ظرفیت گنجایش اسمی 15هزار نفر به عنوان یکی از مصوبات سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان قزوین و منطبق بر مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا احداث شده است و پروژکتورهای نصب شده در مجموعه به طور کامل بر اساس معیارهای در نظر گرفته شده AFC (کنفدراسیون فوتبال آسیا) است و می توان این مجموعه را در عرصه بین المللی و آسیایی مورد استفاده قرار داد.

علایی مقدم ادامه داد: همچنین 8دفتر اداری و سالن تمرین برای هیات‌های ورزشی در فضای شرقی این استادیوم ایجاد شده و درحال حاضر قابل بهره برداری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: سالانه 400میلیون تومان برای نگهداری مجموعه ورزشی 15هزار نفری سردار آزدگان هزینه می شود که قطعا با نوسانات اقتصادی در سال جاری افزایش خواهد یافت.

علایی مقدم افزود: متاسفانه در احداث مجموعه ورزشی 15هزار نفری قزوین مطالعه دقیق و کارشناسانه صورت نگرفته است و این مجموعه در حال حاضر تنها ماهیت استفاده از رشته فوتبال رو دارد.

وی اضافه کرد: سال گذشته 2قرارداد برای نگهبانان و نگهداری زمین چمن منعقد شده بود که در مجموع 400میلیون تومان در سال برای اداره کل ورزش و جوانان استان هزینه داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اظهارکرد: هم اکنون برخی از دفاتر هیات های ورزشی استان در این مجموعه مستقر هستند و دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز که پیش از این در اینجا مسقر بود با دستور مراجع بالادستی جمع آوری شد.

وی در پایان گفت: هم اینک یکی از گزینه ها برای نگهداری و حفاظت بهتر از این مجموعه انتقال ساختمان اداره کل ورزش و جوانان استان به این مجموعه است که نیازمند تصمیم گیری از سوی مدیریت ارشد استان است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز