آغاز ایمن سازی سه نقطه حادثه خیز در خراسان جنوبی

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۰۱:۲۵
کد خبر: ۸۴۸۴۷۲
آغاز ایمن سازی سه نقطه حادثه خیز  در خراسان جنوبی
کار ایمن سازی سه نقطه حادثه خیز استان خراسان جنوبی روز دوشنبه در آیینی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در آیین آغاز اجرای ایمن سازی سه راهی منطقه ویژه اقتصادی بیرجند گفت: این طرح ها با اعتبار 64 میلیارد ریال اجرا می شود. 
جعفر شهامت افزود: کار ایمن سازی سه راهی منطقه ویژه اقتصادی بیرجند با اعتبار 33 میلیارد تومان انجام خواهد شد. 
وی بیان کرد: همچنین ایمن سازی مبادی ورودی شهر بیرجند (مقابل سایت پلیس راه) با اعتبار هفت میلیارد ریال و ضلع غربی میدان شهدای عبادی با اعتبار بیش از 24 میلیارد ریال همزمان با این طرح آغاز شد. 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی اظهار کرد: تاکنون از 27 نقطه پرحادثه استان هفت مکان ایمن سازی شده و عملیات اجرایی پنج نقطه دیگر در دست اجرا است. 
وی گفت: ایمنی راه و حمل و نقل از اولویت های ویژه وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است که امید می‌رود با اجرا و اتمام پروژه‌های ایمن سازی نقاط حادثه خیز روند کاهش حوادث رانندگی در استان ادامه داشته باشد. 
وزیر راه و شهرسازی ظهر دوشنبه برای بهره برداری و آغاز اجرای 20 طرح با اعتبار 670 میلیارد تومان وارد خراسان جنوبی شد. 
محمد اسلامی در این سفر یک روزه در بیرجند مرکز استان است و معاونان وی به شهرستان های نهبندان، طبس، فردوس و درمیان سفر می کنند. 
«علی نبیان» معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان، کلنگ ایمن سازی سه نقطه حادثه خیز استان خراسان جنوبی را به زمین زد. 

**باند دوم محور اسدیه - بیرجند به بهره برداری رسید 


باند دوم محور اسدیه - بیرجند به طول 16 کیلومتر با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید. 
فرماندار درمیان روز دوشنبه در آیین افتتاح این طرح که معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی هم حضور داشت گفت: عملیات اجرایی این طرح سال 92 آغاز شد و با اعتبار 30 میلیارد تومان به اتمام رسید. 
محمد بشیری زاده احداث 38 پل احداثی، 10 پل تعریضی و اجرای دور برگردان های لازم را از مشخصات فنی این پروژه ذکر کرد و گفت: بودجه این پروژه از محل بودجه ملی تامین شده و در فاز دوم دو بانده کردن این محور تا منصورآباد مدنظر است. 
وی ادامه داد: تابلو و تجهیزات ایمنی لازم در این محور نصب شده و بیش از 53 هزار نفر از مزایای این طرح برخوردار شدند. 
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد. 


«علی نبیان» معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان، باند دوم محور اسدیه - بیرجند را افتتاح کرد. 
خراسان ‌جنوبی از نظر وسعت سومین استان و از نظر طول راه‌ ها ششمین استان کشور است که دارای بیش از 17 هزار کیلومتر راه است.
عملیات توسعه و بهسازی سالن ترمینال فرودگاه بین المللی بیرجند هم امروز (دوشنبه) با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار خراسان جنوبی آغاز شد و محمد اسلامی از روند دوبانده سازی جاده بیرجند - قاین بازدید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز