رئیس سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج:

عملیات محوطه سازی و احداث فضای سبز در پارک جنگلی آبیدر آغاز شد

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۴۹:۳۶
کد خبر: ۸۴۸۵۰۱
عملیات محوطه سازی و احداث فضای سبز در پارک جنگلی آبیدر آغاز شد
رئیس سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از آغاز اجرای محوطه سازی و احداث فضای سبز جنب مسجد نور در پارک جنگلی آبیدر خبر داد و گفت : این محوطه به متراژ 3500 متر مربع است که علاوه بر سنگ فرش در طراحی فضای سبز از گیاهان رونده صخره ای و نیز کنده درختان استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ شرمین شریفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: توسعه سرانه فضای سبز تفرجگاهی و ارتقاء سیما ومنظر سطح شهر از اولویت های این سازمان است.

رئیس سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اظهار داشت : پارک جنگلی آبیدر به عنوان مهم ترین تفرجگاه سطح شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و احداث فضا های سبز در این پارک جنگلی بسیار حائز اهمیت است.

او گفت : این سازمان در راستای توسعه سرانه فضای سبز  عملیات احداث محوطه سازی و فضای سبز در نزدیکی مسجد نور در پارک جنگلی آبیدررا آغاز کرد.

شریفی عنوان کرد: متراژ این محوطه 3500 متر مربع است که حدود 30 در صد از آن را سنگ فرش شده است.

وی افزود: در این محوطه آبنما به مساحت 120 متر مربع احداث شده و در راستای تامین روشنایی این پارک 2 عدد پایه روشنایی و 12 عدد چراغ 150 وات نصب می شود.

شریفی گفت: در طراحی فضای سبز محوطه جنب مسجد نور  پارک جنگلی آبیدر از گیاهان رونده صخره ای ونیزه کنده درختان استفاده می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با توسعه سرانه فضای سبز در پارک جنگلی آبیدر بتوانیم گام مهمی در جهت ارتقاء سطح سیما ومنظر پارک جنگلی آبیدر برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز