استاندار آذربایجان غربی:

ظرفیت های ویژه موجب سرازیر شدن سرمایه گذاران به آذربایجان غربی شده است

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۵:۲۰:۱۳
کد خبر: ۸۴۸۵۲۸
ظرفیت های ویژه موجب سرازیر شدن سرمایه گذاران به آذربایجان غربی شده است
استاندار آذربایجان غربی در آیین آغاز عملیات پروژه سرمایه گذاری مجتمع خدماتی و درمانی سعدیه خوی با قدردانی از حضور سرمایه گذاران در استان گفت: فرصت ها و ظرفیت های استان در حوزه های مختلف بی نظیر است و ما سرمایه گذاران را برای حضور و بهره گیری از این ظرفیت ها دعوت می کنیم.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری افزود: ظرفیت ها و پتانسیل های استان موجب سرازیر شدن سرمایه گذاران به استان شده بطوریکه در سال گذشته بیش از 2500 میلیارد تومان درخواست سرمایه گذاری در استان صورت گرفته است.

وی با تاکید بر نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به استان گفت: در دولت تدبیر و امید بیش از 15 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان انجام گرفته که این رقم سرمایه گذاری در تاریخ آذربایجان غربی بی نظیر است.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: روند حضور سرمایه گذاران نویدبخش توسعه و آینده ای درخشان برای استان است.

شهریاری در بخش دیگری از سخنان خود یکی از مهم ترین موانع استان را وجود برخی مفساد اقتصادی و رانت عنوان کرد و گفت: با تمام توان در برابر این رانت خواران و مفسدان خواهم ایستاد و تمام هزینه های آن را نیز می پردازم.

وی تصریح کرد: بخاطر آرامش استان در برخی موارد سکوت کرده ایم اما این سکوت نافی ارسال و پیگیری پرونده های مفسدین به مراجع ذیربط نیست.

شهریاری با تاکید بر وحدت و همدلی موجود مابین مردم و مسئولین استانی خاطرنشان کرد: بنده حاکمم در برابر ظالمان، دزدان و رانت خواران و خادمم در برابر مردم و برای اعتلای استان آذربایجان غربی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه به جایگاه مهم شهرستان خوی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با برنامه ها و اقدامات دولت در بخش های مختلف از جمله تامین زیرساختهای درمانی شهرستان خوی آهنگ رو به رشد خوبی را در توسعه به خود گرفته است.

شهریاری افزود: همدلی و وحدت رویه مسئولین شهرستان خوی برای خدمت به مردم قابل تقدیر است و این هماهنگی می تواند الگوی خوبی برای سایر شهرستانها باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز