مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان:

اعتبار دومین دوره المپیاد استعداد های برتر از سوی وزارت ورزش تامین خواهد شد

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۱:۴۷:۳۲
کد خبر: ۸۴۸۵۹۲
مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: اعتبار دومین دوره المپیاد استعداد های برتر کشور با تفاهم نامه مالی هیات های ورزشی جداست و از سوی وزارت ورزش و جوانان تامین خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حامد جولایی بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه ریزی برای دومین دوره المپیاد استعداد های برتر کشور که با حضور روئسا، دبیران و نواب رئیسان هیات های ورزشی استان کردستان و احمد سعادتمند مدیرکل دفتر آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان در سنندج برگزار شد، گفت: بخش ها و شهرستان های استان کردستان زحمات زیادی را متقبل شدند و بر خود می بالیم که در میان استان های درجه سه توانستیم مقام نخست را کسب کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: در سال گذشته جلسات برنامه ریزی المپیاد استعداد های برتر کشور با تاخیر برگزار اما برای دومین دوره این المپیاد از ابتدا سال جاری برنامه ریزی ها آغاز شد.

او گفت: اداره کل ورزش و جوانان کردستان در ۱۴ رشته ورزشی بالغ بر ۵۰۰ داور، مربی و بازیکن را به المپیاد استعداد های برتر کشور اعزام کرد و توانستند ۷۱ مدال را برای این استان کسب کنند.

جولایی افزود: استان کردستان شاید از نظر زیر ساخت ها و شرایط اقتصادی کم برخوردار و ضعیف باشد اما پتانسیل خوبی از نظر ورزشی دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان با بیان اینکه هفت شهرستان استان کردستان توانستند مدال کسب کنند، اظهار داشت: کردستان بیش از چهار درصد از کل مدال های اولین دوره المپیاد استعداد های برتر کشور را کسب کرد.

جولایی در مورد بحث اعتبارات المپیاد گفت: اعتبارات المپیاد استعدادیابی با تفاهم نامه ای که با هیات ها بسته شد متفاوت است و مانند سال گذشته این اعتبارات از سوی وزارت ورزش تامین خواهد شد.

او با اشاره به اینکه کردستان در ۴۰ رشته ورزشی در لیگ های کشور حضور دارد، گفت: هیات های ورزشی کردستان از نظر مالی توان حضور در لیگ های کشور را ندارند و ثابت کردند اگر حمایت کافی از از سوی اسپانسر صورت گیرد می توانند در سطح یک ورزش ایران فعالیت داشته باشند‌.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز