دستگیری کلاهبردار میلیاردی با ۱۲ شاکی در گیلانغرب

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۰:۰۴
کد خبر: ۸۴۸۷۷۵
دستگیری کلاهبردار میلیاردی با ۱۲ شاکی در گیلانغرب
فرمانده انتظامی گیلانغرب از دستگیری یک کلاهبردار و کشف دو میلیارد ریال کلاهبرداری در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، سرهنگ "علی عزیزیان" فرمانده انتظامی گیلانغرب گفت: به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه یک نفر به بهانه معاملات مختلف نظیر زمین کشاورزی، خودرو و... از آنان کلاهبرداری کرده، رسیدگی به موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی گیلانغرب قرار گرفت. کاراگاهان با تحقیقات گسترده و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، محل اختفای متهم را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را دستگیر کردند.

 عزیزیان با بیان اینکه متهم سوژه های خود را از بین افراد بی سواد انتخاب می کرد، افزود: وی با افرادی که قصد معاملات مختلف از جمله زمین کشاورزی، خودرو و... را داشتند وارد مذاکره می شد و پس از معامله و دریافت مقداری وجه نقد تا مدتی طرف را جهت انجام تشریفات اداری سرگرم و پس از آن متواری می شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب گفت: در بررسی های بعمل آمده متهم دستگیر شده که فعلا 12 نفر شاکی دارد توانسته بود بیش از دو میلیارد ریال از افراد مختلف کلاهبرداری کند. دامنه کلاهبرداری این فرد تنها محدود به شهرستان گیلانغرب نبوده و در شهرها و استان های دیگر نیز دست به این کار زده است.
 
عزیزیان در پایان از معرفی متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز