استاندار کرمانشاه:

بوروکراسی اداری مانع بهبود فضای کسب و کار در کرمانشاه است/دستگاه های دولتی برای اصلاح ساختار اداری تلاش کنند

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۹:۱۶
کد خبر: ۸۴۸۷۸۴
بوروکراسی اداری مانع بهبود فضای کسب و کار در کرمانشاه است/دستگاه های دولتی برای اصلاح ساختار اداری تلاش کنند
استاندار کرمانشاه گفت: جذب سرمایه گذار یکی از راهکارهای رونق تولید است، مدیران موانع بر سر راه جذب سرمایه گذار و رونق تولید را بر دارند. فضای کسب و کار استان باید بهبود بیابد، بوروکراسی اداری یکی از موانع این فضا است و دستگاه های دولتی باید برای اصلاح ساختار اداری تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اطلاعات استان کرمانشاه با حضور وزیر اطلاعات در سرسرای شهدای دولت استانداری، گفت: اگر چه امنیت کامل در استان کرمانشاه برقرار است اما نیازمند بعضی موارد از جمله انسداد مرز را داریم. اکنون از بابت مرزهای استان نگرانی نداریم، اما نگهداری مرز بدون انسداد کامل هزینه بسیار زیادی برای دولت دارد. از وزیر محترم اطلاعات تقاضای پایش تصویری استان را داریم که اعتبارات این طرح تامین شده و نیازمند پیگیری وزیر اطلاعات هستیم.

بازوند گفت: قدم های خوب و صحبت های امیدوارکننده ای برای بازگشایی مرز خسروی داشته ایم و امیدواریم شاهد بازگشایی این مرز که جزو آرزوهای مردم استان است، باشیم.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به سال رونق تولید و تاکیدهای رهبر معظم انقلاب در این ارتباط اشاره کرد و گفت: اگر می خواهیم معضلات کشور و استان مانند بیکاری، فقر تورم و مشکلات کارخانه ها مرتفع شود باید همه در راستای رونق تولید تلاش کنیم.

بازوند از همه مدیران دستگاه های دولتی استان کرمانشاه خواست توان خود را بر روی رونق تولید تمرکز کنند چرا که غیر از این راهکار امکان رفع مشکلات اقتصادی کشور وجود ندارد.

او جذب سرمایه گذار را یکی از راهکارهای رونق تولید دانست و از مدیران خواست موانع بر سر راه جذب سرمایه گذار و رونق تولید را بر دارند.

او بر بهبود فضای کسب و کار استان نیز تاکید کرد و گفت: بوروکراسی اداری یکی از موانع این فضا است و دستگاه های دولتی باید برای اصلاح ساختار اداری تلاش کنند.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود از مدیران مالی و بانک های استان خواست خود را با شرایط توسعه استان و رونق تولید وفق دهند.

او بر رونق در حوزه ساخت و ساز نیز تاکید و از دستگاه های دولتی مرتبط با این حوزه خواست در این راستا برنامه ریزی کنند.

بازوند همچنین از دستگاه های دولتی خواست ستاد مقابله با تحریم راه اندازی کنند و برای کاهش اثرات تحریم ها اتاق فکر تشکیل دهند.

او با بیان اینکه تحریم های ظالمانه شرایط را برای کشور سخت کرده است، گفت: باید در سیستم برنامه ریزی تغییراتی ایجاد کنیم و برای تامین منابع سراغ راهکارهای جدید باشیم.

او مقاومت و استقامت مردن در تحریم را مهم دانست و افزود: باید ظرفیت های مردم در بخش های مختلف را احصا کنیم و از این ظرفیت های برای بهبود وضعیت استان استفاده کنیم.

او به وارد شدن خسارت 36 هزار میلیارد تومانی در سیل امسال در کشور اشاره کرد و گفت: اگرچه این سیل نقاط قوتی مانند حضور مردم برای کمک را به دنبال داشت اما باید در راستای پیشگیری از وقوع این حوادث تلاش کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز