فرماندار خمین عنوان کرد:

تبیین گام دوم انقلاب برای جوانان ، در جامعه امید ایجاد می کند

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۰:۵۰
کد خبر: ۸۴۸۹۴۵
تبیین گام دوم انقلاب برای جوانان ، در جامعه امید ایجاد می کند
فرماندار خمین گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر امید واقع‌بینانه به آینده و نقش بی‌بدیل جوانان در تحقق آرمان های نظام اسلامی تاکید دارد.

به گزارش برنا از اراک ، احمد طهرانی در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی خمین افزود: مقام معظم رهبری در این بیانیه هفت توصیه به جوانان ایرانی دارند که از این جمله می توان به علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب بر تربیت و نسل جوان برای حفظ انقلاب اسلامی تاکید شده، ادامه داد: تبیین گام دوم انقلاب برای جوانان برخلاف جوسازی های دشمنان نظام، در جامعه امید ایجاد می کند.

فرماندار خمین اظهار داشت: در این شرایط حساس نظا،م مسئولان باید به نسل آینده ساز کشور ارزش دهند و از ایده، باور، توانمندی و انرژی آنان برای پیشرفت استفاده کنند.

طهرانی با اشاره به آغاز برنامه های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان گفت: اوقات فراغت محدود به تعطیلات فصل تابستان نیست و دستگاه های متولی باید برای ایام زمان های فراغت نسل جوان، برنامه ریزی داشته باشند.

طهرانی با تاکید بر برگزاری برنامه های با نشاط در سطح شهرستان افزود: براساس بررسی های انجام شده نشاط اجتماعی در سطح جامعه روبه کاهش است و برگزاری برنامه هایی با محوریت نشاط و رعایت موازین اخلاقی و اعتقادات دینی در دستور کار دستگاه ها و سازمان های مردم نهاد شهرستان قرار گیرد.

وی ادامه داد: کلاس های آموزشی غنی سازی اوقات فراغت متناسب با نیاز نوجوانان و جوانان، همگام با پیشرفت فناوری و پرهیز از موازی کاری باشد.

فرماندار خمین با بیان اینکه آسیب های اجتماعی بیشترین تهدید را برای اقشار ضعیف جامعه دارد، اظهار داشت: در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت کاهش هزینه ها و نیازسنجی جامعه هدف به ویژه در مناطق روستایی مورد توجه قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز