سطوتی:

میزبانی والیبال بهترین فرصت برای شناساندن اردبیل به جهان است

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۴:۳۶
کد خبر: ۸۴۹۳۴۹
مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: میزبانی والیبال لیگ ملت های جهان بهترین فرصت برای شناساندن و معرفی جاذبه های گردشگری استان اردبیل به جهان است.

به گزارش برنا،جلسه کمیته فرهنگی داوطلبین ستاد برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان با حضور جعفر سطوتی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، شفیع شفیعی مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل ، بهرام آقاخانی مدیرکل ، اکبرنگاهی معاون فرهنگی وامور جوانان و محمدرضا برادران معاون ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل و تعدادای از اعضاء سازمان های مردم نهاد در سالن شیخ صفی استاانداری اردبیل برگزار شد .

دراین مراسم مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان بااشاره به اینکه میزبانی والیبال لیگ ملت های جهان بهترین فرصت برای شناساندن و معرفی جاذبه های گردشگری استان اردبیل به جهان است افزود: اردبیل باید قدراین فرصت را بداند و تمام مسیولان و نهاد درتلاش معرفی اردبیل و جذب گردشگر دراین مسابقات باشند.
جعفر سطوتی تصریح کرد: برگزاری مطلوب این دوره از مسابقات نیازمند بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد است.
او درادامه بااشاره به اینکه باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد هم در این میزبانی بهره ببریم ادامه داد: سازمان های مردم نهاد هم می توانند دراین میزبانی کمک یار اداره کل ورزش و جوانان باشند.
مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه توسعه صرفا کمّی سمن‌ها مدنظر نیست، افزود: افزایش سمن‌ها بدون توجه به توسعه کیفی فعالیت‌ها منجر به ایجاد اخلال در ارتقای مشارکت و افزایش بهره‌وری سازمان‌های مدنظر شده و در ادامه به کاهش ماندگاری در صحنه و یا افت تاثیرگذاری در شاخص‌های مورد نظر خواهد شد.
 
سطوتی در پایان ورزش را فرصت مغتنمی برای افزایش تعامل و تبادلات بین‌المللی و توجه به گفتگوی بین ملت‌ها معرفی کرد و افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت میزبانی مسابقات بین‌المللی می‌توان این شاخص‌ها را توسعه داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز