رئیس حوزه علمیه خراسان؛

نمایشگاه قرآن نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت داشته است

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۵:۴۷
کد خبر: ۸۴۹۳۷۲
نمایشگاه قرآن نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت داشته است
رئیس حوزه علمیه خراسان گفت: حوزه علمیه با توجه به مطالبات مقام معظم رهبری در بحث تحول، فعالیت‌های تحولی به صورت روزآمد، کارآمد و خلاقانه فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، آیت‌الله سیدمصباح عاملی در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه قرآن مشهد اظهار کرد: به عقیده من نمایشگاه قرآن امسال یک تصویر بسیار خوب با یک نمادی از این گونه فعالیت‌ها است که تنوع زیاد و خوبی دارد.

وی افزود: این فعالیت‌ها در در سه سطح عمومی، تخصصی و نخبگانی در غالب هفت قانون عملیاتی، اجرایی و برنامه‌ای کاملا مشاهده می‌شود که هر کدام از غرفه‌های حاضر در این نمایشگاه نماینده یکی از فعالیت‌های خوب تحولی هستند.

رئیس حوزه علمیه خراسان در خصوص ارزیابی این دوره نمایشگاه عنوان کرد: ارزیابی که از این‌مجموعه می‌شود این است که این نمایشگاه با نمایشگاه‌ سال‌های گذشته کاملا متفاوت است و پیشرفت کرده نه به این معنی که نمایشگاه‌هایی که در سال‌های گذشته برگزار می‌شده مشکل خاصی داشته‌ و کار درستی انجام نشده است.

آیت‌الله سیدمصباح عاملی ادامه داد: خداوند می‌فرمایند «کل یوم هو ‌فی شان» هر روز باید رشد و تحول بیشتری نسبت به روز گذشته وجود داشته باشد. چهاردهمین نمایشگاه قرآن مشهد توانسته کاملا تحول را در بخش‌های مختلف هم ‌در عرصه عمومی، هم در عرصه نخبگانی و هم در عرصه تخصصی نشان دهد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که نمایشگاهی که قرار است سال آینده برگزار شود شاهد برگزاری آن به صورت گسترده‌تر، عمیق‌تر و به روزتر باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز