تجلیل از کارشناسان فعال ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرمانشاه

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۲۲:۳۶
کد خبر: ۸۴۹۴۲۴
تجلیل از کارشناسان فعال ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرمانشاه
دومین نشست ستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان کرمانشاه به ریاست سیروس خانی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرمانشاه و با حضور مصطفی باباملکی دبیر جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرمانشاه و سایر اعضاء ، عضوء ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه، امروز چهارشنبه (یکم خرداد ) ماه 98، در گزارشی نوشت:

 سیروس خانی معاونت فرمانداری ضمن تبریک ماه مبارک رمضان  و قبولی طاعات و عبادات حاضرین بیان کرد: خوشبختانه با همکاری سایر ارگانها دولتی  برنامه‌ریزی‌های خوبی جهت ساماندهی امور جوانان و در راستای حل مشکلات آنان انجام شده است.

او با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود : مهم ترین بخش در نیروی انسانی بخش جوانان است و کلیه فعالیتها باید بر سه محور تهذیب ، تحصیل و ورزش بنا شود تا استعدادهای جوانان در همه زمینه ها به نحو شایسته شکوفا شود تا در آینده در عرصه های مدیریتی تلاش خوبی داشته باشند.

خانی در ادامه با اشاره به مشکلات و خواسته‌های جوانان بر شناسائی، برنامه‌ریزی توأم با کار کارشناسی و ساماندهی معضلات و مسائل جوانان تأکید کرد، و گفت:  جوانان محور حرکت و توسعه جامعه هستند و مسئولین باید در ایجاد بسترهای مناسب برای رشد و شکوفا شدن استعدادهای جوانان تلاش و اقدام شایسته انجام دهند.

در این نشست مصطفی باباملکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه عنوان داشت : اهداف برگزاری این جلسات را تبادل نظر در خصوص موضوعات جوانان و همفکری و هم افزایی دستگاه ها برای ارائه دیدگاه ها و نظرات اعضای ستاد  ، تشکیل کمیته های تخصصی برنامه ریزی و نظارت در ستاد شهرستان با مشارکت کارشناسان دستگاه های عضو ستاد ، شناسایی توانمندیها و آسیب های پیش روی جوانان در شهرستان و ارائه راهکارهای عملیاتی برای رفع این آسیب ها دانست. و به موضوعات ذیل اشاره نمود.

_تجلیل از کارشناسان فعال ستاد ساماندهی امور جوانان سال 97

_ارائه گزارش مکتوب طرح ها و پیشنهادات در راستای اوقات فراغت جوانان توسط ادارات ستاد عضو ساماندهی امور جوانان

_برگزاری کنگره ملی شعر

_ارائه گزارش تقویم ورزشی 6 ماهه اول سالجاری توسعه ورزش همگانی توسط اداره تربیت بدنی شهرداری

_ارائه گزارش برنامه مسابقات ورزشی در قالب المپیاد ورزشی در سطح محلات کرمانشاه توسط سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری

_ارائه پیشنهادات از سوی اعضای کمیته مطرح و گفتگو بعمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز