مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان کردستان:

دشمنان به دنبال جنگ نظامی علیه ایران نباشند

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۸:۵۶
کد خبر: ۸۴۹۴۴۳
دشمنان به دنبال جنگ نظامی علیه ایران نباشند
مدیر کل بنیاد حفظ آثار استان کردستان گفت: ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی از خاک کشورش دفاع کرد و این درس عبرتی بود برای دشمنان کشورمان که به دنبال جنگ نظامی با ایران نباشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ سردار ذبیح الله مالکی صبح امروز در نشست تخصصی سالروز سوم خرداد که در سنندج برگزار شد، گفت: آزادسازی خرمشهر از ۱۰ اردیبهشت تا سوم خرداد به طول انجامید و با نام عملیات بیت المقدس در چهار مرحله به پایان رسید و منجر به آزاد سازی خرمشهر شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان کردستان عنوان کرد: استکبار جهانی پشت تمامی حملات دشمن بود و گفته بودند که اگر نیرو های صدام بتوانند خرمشهر تصرف کنند کلید بصره را دو دستی تقدیم خواهیم کرد.

او افزود: کسی باور نداشت که ایران بتواند خرمشهر را آزاد کند اما ولایت مداری تمامی نیرو های ایران به فرماندهی امام راحل توانستند در ۲۴ روز این خاک را آزاد کنند.

سردار مالکی گفت: هشت سال دفاع مقدس درس عبرتی بود که دشمنان به دنبال جنگ های نظامی را علیه ایران نباشند.

او اظهارداشت: ایران در آن دوران که با دست خالی به جنگ رفت و به تمامی دنیا ثابت کرد که می تواند از خاک کشورش دفاع کند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار استان کردستان گفت: تنها خرمشهر نبود بلکه خود سنندج نیز ۲۲ روز نیز در تصرف نوکران استکبار بود و پس از رشادت ها و ایثارگری های بسیاری آزاد شد.

او با بیان اینکه استکبار جهانی فکر می کرد که مردم سنندج خواهان کمک به آنها خواهند بود، گفت: مردم سنندج از روز اول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس وفاداری خود را به امام راحل و انقلاب اسلامی ثابت کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز