مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد:

تشکیل مجمع خیرین در گلستان به دبیری جمعیت هلال احمر استان

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۵:۴۹
کد خبر: ۸۴۹۴۵۷
تشکیل مجمع خیرین در گلستان به دبیری جمعیت هلال احمر استان
محمد علی هروی با اعلام این خبر گفت: استان گلستان نهمین مقصد تشکیل مجمع خیرین استانی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛ نخستین جلسه هماهنگی تشکیل مجمع خیرین گلستان با حضور نماینده مجمع عمومی خیرین کشور و جمعی از خیّرین داوطلب جمعیت هلال احمر گلستان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: جمعیت هلال احمر گلستان به عنوان دبیرخانه این مجمع در این حوزه فعالیت خواهد کرد.

همچنین علیرضا نبی نماینده مجمع عمومی خیرین کشور در این جلسه ضمن قدردانی از حضور و همّت مضاعف خیّرین گلستان در فعالیت های خیر خواهانه؛ گفت: استان گلستان همواره به عنوان یکی از استان های محوری در بحث فعالیت های داوطلبانه و خیرخواهانه زبانزد بوده است.

نبی خاطرنشان کرد: اقدامات ارزشمند و نیک خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر گلستان در حمایت و همراهی کمک رسانی به سیل زدگان استان گواه عینی نوع دوستی خیرین بوده است.

وی در ادامه افزود: هدف از تشکیل مجمع خیّرین در گلستان به عنوان نهمین استان در سطح کشور؛ بهره مندی مطلوب از ظرفیت های اجتماعی خیّرین و تلاش در جهت ایجاد روند مناسب در کمک رسانی ها و اقدامات خداپسندانه در حوزه های مختلف است.

نماینده مجمع عمومی خیّرین کشور در پایان گفت: با توجه به اعتماد همگانی افشار مختلف مردم به جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد عام المنفعه و‌مردمی؛ دبیرخانه این مجمع در سطح ملی و استانی با هدف مدیریت و راهبری مطلوب اقدامات مجمع با جمعیت هلال احمر خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز