هادی: تعامل خوبی با باشگاه‌ها برقرار شده است

۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۱۱:۰۶:۳۳
کد خبر: ۸۴۹۷۳۵
هادی: تعامل خوبی با باشگاه‌ها برقرار شده است
مسئول کمیته امور باشگاه‌های هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام خراسان رضوی گفت: برای توسعه بدنسازی به همدلی خانواده پرورش‌اندام نیاز داریم.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، صادق هادی  با اشاره به اهمیت نقش باشگاه‌های سطح استان در هیئت بدنسازی و پرورش اندام گفت: باشگاه‌داران مهره‌های اصلی هیئت هستند و بخش عظیمی از اهداف هیئت مستلزم همراهی باشگاه‌داران است، از این رو ارتباط هیئت با آنها می‌تواند سبب پیشگیری از تخلافات و پیشرفت هیئت شود.
 
مسئول کمیته امور باشگاه‌های هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام خراسان رضوی تصریح کرد: در دوره سرپرستی جدید هیئت استان تعامل خوبی با باشگاه‌ها برقرار شده و باشگاه‌های حاشیه شهر که معمولا قهرمان پرور هستند، در اولویت رسیدگی و توجه قرار گرفتند.
 
وی با بیان اینکه طی برنامه ریزی و شناسایی باشگاه‌های مجهز و دارای مجوز حاشیه شهر طرح بازید هفتگی از این باشگاه ها در دستور کار هیئت بدنسازی و پرورش اندام قرار گرفته ادامه داد: هرهفته تیمی متشکل از سرپرست هیئت، قهرمان ملی وشاخص کشوری و مسئول کمیته امور باشگاه‌های هیئت به بازدید از باشگاه های سطح شهر می‌پردازند و همچنین تمهیداتی از قبیل مشاوره رایگان برای ورزشکاران مستعد اندیشیده‌شده‌است.
 
هادی ادامه داد: همچنین در خصوص دوره‌های آموزشی مساعدت ویژه ‌ای برای حضور متقاضیان در باشگاه های حاشیه شهر در نظر گرفته شد.
 
مسئول کمیته امور باشگاه‌های هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی تصریح کرد: فاصله میان هیئت و باشگاه داران در گذشته سبب ایجاد مشکلاتی شده بود که اکنون امیدوارم با روند جدیدی که سرپرست هیئت در پیش گرفته این مشکلات برطرف شود و با حمایت از آنها گام بزرگی در توسعه  و پیشرفت بدنسازی و پرورش اندام برداشته‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز