نماینده ولی‌فقیه در لرستان :

میراث فرهنگی هویت جامعه ماست/میراث فرهنگی باید در راستای تحقق گام دوم انقلاب گام بردارد

۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۱۱:۵۵:۵۴
کد خبر: ۸۴۹۷۴۷
میراث فرهنگی هویت جامعه ماست/میراث فرهنگی باید در راستای تحقق گام دوم انقلاب  گام بردارد
آیت الله سید احمد میرعمادی گفت: یکی از کارهای زیربنایی میراث فرهنگی این است که برای حفظ و معرفی این هویت فرهنگی تلاش کند .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛به مناسبت هفته میراث فرهنگی، مدیرکل و کارکنان این اداره کل با حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد دیدار کردند .

نماینده ولی فقیه درلرستان در  این دیدار با بیان اینکه میراث فرهنگی هویت جامعه ماست گفت : یکی از کارهای زیربنایی میراث فرهنگی این است که برای حفظ و معرفی این هویت فرهنگی تلاش کند .

آیت الله  میرعمادی با اشاره به اینکه میراث فرهنگی باید در راستای کارهای علمی و پژوهشی گام بردارد افزود : افتخارات، موفقیت ها، عبرت ها، فرهنگ و تمدن در میراث فرهنگی ما وجود دارد که باید آن ها را پرورش داد تا کارهای بزرگی صورت گیرد .

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه میراث فرهنگی باید در راستای تحقق گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری ترسیم کرده اند گام بردارد  یادآورشد: احیاء میراث فرهنگی باید متناسب با شرایط نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد .

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان  نیز  در این دیدار به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه میراث فرهنگی استان در سال 97 پرداخت .

 سید امین قاسمی، واگذاری ساختمان ارتش به میراث فرهنگی و پرداخت 40 درصد مطالبات سپاه در راستای آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک و مرمت بیش از 50 اثر تاریخی با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان را از جمله مهمترین اقدمات صورت گرفته در یک سال گذشته در حوزه میراث فرهنگی استان عنوان کرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز