فرمانداررومشکان:

کمبود امکانات اطفاء حریق موجود در رومشکان/ اداره کل منابع طبیعی امکانات و نیروی بیشتری در اختیار رومشکان قرار دهد

۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۱۲:۳۹:۲۰
کد خبر: ۸۴۹۷۷۱
کمبود امکانات اطفاء حریق موجود در رومشکان/ اداره کل منابع طبیعی  امکانات و نیروی بیشتری در اختیار رومشکان قرار دهد
نورالدین درمنان گفت: کلیه دستگاهها جهت مقابله با آتش سوزی احتمالی در حال آماده باش قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛درمنان  در جلسه هماهنگی پیشگیری از وقوع و اطفاء حریق شهرستان رومشکان ،اظهار کرد : امسال با توجه به نزولات بی سابقه آسمانی و به دنبال آن پوشش گیاهی وسیع و پرتراکم در مراتع، در صورت وقوع حریق احتمالی، اطفاء آن بسیار مشکل است و در این راستا باید همه دستگاهها ضمن حفظ آمادگی کامل، نسبت به انجام تمهیدات پیشگیرانه اقدام کنند. 

اوافزود : جهت پیشگیری و مقابله با آتش سوزی احتمالی ضرورت دارد اداره منابع طبیعی نسبت به برگزاری دوره های آموزشی برای مردم، دهیاران و شوراها اقدام کند.

در منان تصریح کرد : بخشداران و مسئولین دستگاهها در مواجهه با بحران باید فرض را بر این بگذارید که از استان یا سایر شهرستانها هیچ امدادی به شما نخواهد شد و با استفاده از ظرفیتهای موجود و اتکا به امکانات شهرستان در جهت مقابله با بحران گام بردارید.

او با اشاره به کمبود امکانات اطفاء حریق موجود در رومشکان ،یادآورشد: لازم است اداره کل منابع طبیعی استان نسبت به تامین امکانات اطفاء حریق و اقلام مورد نیاز در سریع ترین زمان ممکن اقدام کند. 

فرماندار رومشکان گفت: بهترین گزینه برای پیشگیری  و مهار آتش سوزی  استفاده از توان و ظرفیت  مردم بومی آن مناطق است .

درمنان   بیان کرد: با توجه به قطع راه ارتباطی  پلدختر و رومشکان  اداره کل منابع طبیعی استان می بایست امکانات و نیروی بیشتری در اختیار رومشکان قرار دهد و این امکانات می بایست قبل از وقوع حادثه تخصیص یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز