اطلاعیه ممنوعیت انباشت سیب صنعتی در کنار جاده های آذربایجان غربی

۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۱۲:۵۲:۲۹
کد خبر: ۸۴۹۷۷۶
اطلاعیه ممنوعیت انباشت سیب صنعتی در کنار جاده های آذربایجان غربی
روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی با صدور اطلاعیه ای از ممنوعیت انباشت سیب صنعتی و میوه های فصلی در حریم قانونی جاده ها و معابر عمومی استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، اطلاعیه ممنوعیت انباشت سیب صنعتی در کنار جاده‌های استان به شرح زیر است:

بدینوسیله به اطلاع باغداران و بهره برداران بخش کشاورزی استان می‌رساند به منظور رعایت موارد بهداشتی در محل های جمع‌آوری سیب زیر درختی و سایر محصولات باغی و زراعی تامین سلامت شهروندان و حفظ دسترنج باغداران استان ، مقرر شده است با همکاری دستگاههای اجرایی ذیربط از جمله دانشگاه علوم پزشکی ، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و  نیروی انتظامی موضوع جمع آوری سیب زیر درختی در مسیر جاده ها و انتقال به کارخانجات صنایع تبدیلی ساماندهی شود.

لذا رعایت موارد ذیل از سوی فعالین حقیقی و حقوقی در این زمینه الزامی است: 

۱) هرگونه جمع آوری سیب زیر درختی وسایر میوه جات فصلی در حریم قانونی جاده ها و بصورت غیر بهداشتی تخلف محسوب گردیده ودر صورت مشاهده با متخلفین برخورد قانونی بعمل خواهد آمد .

۲ )کارخانجات صنایع تبدیلی از خرید و  تحویل محصولات از فعالین حقیقی و حقوقی فاقد مجوز خودداری خواهند نمود.

۳) تمهیدات لازم به منظور صدور مجوز فعالیت و تغییر کاربری در مکان های واجد شرایط فراهم گردیده و متقاضیان حقیقی و حقوقی می توانند جهت اخذ مجوز فعالیت تا ۱۵ خرداد ماه سال ۱۳۹۸ به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها مراجعه نمایند.

۴) با توجه به اهمیت موضوع ، پیگیری های مستمر و جدی از سوی دستگاههای ذیربط بصورت روزانه جهت جلوگیری از دپوی سیب زیر درختی در مسیر جاده ها بعمل خواهد آمد لذا کلیه عاملین و فعالان این بخش ملزم به رعایت موارد فوق الذکر هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز